11. siječnja 2017.

Ćao raja...


Kad sam krenula da spremam post o favoritima za 2016. godinu mislila sam da će se tu naći svega par proizvoda,međutim spisak je otišao toliko daleko da sam u jednom momentu odustala od favorita.Ali želja da sa vama podijelim proizvode koji su mi se zaista dopali je bila jača te sam se odlučila za neku od varijanti favorita,TOP 16 ZA 2016.

Predstaviti ću vam 16 najomiljenijih proizvoda tokom 2016. godine,potrudila sam se da sadržaj bude raznovrstan pa sam se fokusirala kako na dekorativu tako i na preparativu.

Ukoliko sam već o nekom proizvodu pisala na blogu ostavit ću vam link ka tom postu,a ukoliko nisam,a vas bude zanimalo nešto više od onoga što budem napisala,vi meni lijepo se izjasnite u komentarima.


LICE - preparativa 



U ovoj skupini imam dva proizvoda i jedva sam se odlučila koja ću to dva proizvoda da podijelim sa vama.


Ove godine sam napunila 25 godina i  kako kažu da nakon 25. godine treba intenzivno da se počne sa korištenjem proizvoda protiv bora,ja sam se odlučila da si priuštim nekoliko za tu namijenu.Svi su mi zaista odlični,ali favorit među njima je dnevna krema iz Anew vitale linije namijenjena da izglađuje kožu,smanjuje proširene pore i sitne bore,ujednačava ten i hidratizira.Namijenjena za kožu 25 plus.Ja sam kremom oduševljena i o njoj ću vam uskoro pisati jer već duže spremam post o njoj.




Zatim sam se zaljubila u NIVEA wash gel za mješovitu i masnu kožu lica.Godina sam bila vjerna Afroditinoj umivalici Clean phase,ali je imala tendenciju da mi isuši kožu oko brade.Sasvim slučajno sam u CM-u kupila NIVEA umivalicu jer je bila na sniženju i oduševila se.Od mirisa,teksture,efikasnosti i efekta na kožu.




LICE-dekorativa

Uh,u 2016. godini sam svašta nešto novo probala.Pronašla savršeni puder,dobro dva savršena pudera,ali je jedan na listi jer ga koristim češće.Riječ je o Rimmel Match Perfection puderu o kojem sam vam pisala na blogu ---- > recenzija


Kao drugi omiljeni dekorativni proizvod kada je lice u pitanju  je Revelique gel baza za make up.Dobila sam je od predivne Majde na poklon početkom godine i toliko me oduševila da sam je odmah nakon što sam je potrošila kupila ponovno i o njoj također imam skoro završenu recenziju,tako da ćete uskoro moći čitati o njoj nešto više.


Essence all about matt fixing compact powder je transparentni puder namijenjen za setovanje make up i njegovo fiksiranje.Odgovorno tvrdim da je ovaj proizvod nevjerovatno mnogo boli od Rimmel stay matt pudera u kamenu i da ovaj proizvod zaslužuje mnogo više hvalospijeva od već pomenutog Rimmela.


i posljednji ali ne i manje vrijedan je Avon duo za konturisanje o kojem sam vam pisala ---- > recenzija i jednostavno ga mnogo volim,koristim ga non stop.za dnevne,večernje varijante jer je odličan.Od najsuptilnijih do onih nešto jačih kontura. ---> recenzija 



Oči - dekorativa

Kada su u pitanju oči tu imam samo dva dekorativna proizvoda iako sam se ove godine upoznala sa nekim preparativnim proizvodima za područje oko očiju ne mogu reći da su mi omiljeni jer nisam probala dovoljno različitih kako bi mogla izdvojiti omiljeni proizvod.

Make up revolution salvation paleta Girls on film
je paleta koju sam dobila na poklon i koristila sam je veći dio godine,kad god sam negdje putovala nosila sam nju jer ima sve što meni treba.Pored nje sam svakodnevno koristila paletu o kojoj sam vam pisala,a rijec je o in the city W7 paletu,ali kako sam nju nedavno spomenula na blogu,odlučila sam vam predstaviti ovu paleta broji ukupno 18 sijena od kojih je 12 shimmerastih i 6 matt.Definitivno ima sve što vam može trebati za dnevni ili večernji look.





 Catrice prime & fine baza za oči
Ja ne znam koje mi je ovo po redu pakovanje ove baze,o njoj sam vam davno pisala,više se ni ne sjećam kada,ali po meni je ovo definitivno jedna od najboljih drogerijskih baza za sjenu i za neutralizaciju kapka ukoliko imate izražene kapilare ili nešto tamnije kapke od ostatka lica kao ja.


Usne 

Proizvoda za usne nemam baš mnogo,ali tu je nezamijenjivi EOS ovaj put LE od zimskog cvijeta jer mi se vanila bean malo manje dopada (drugi iz pakovanja).





Ja volim GR tečne mat ruževe,ali mnogo više volim velvet matt.I ovaj put su to nijanse iz mix 1,vidite koje sam najviše koristila i naravno da sam kupila nijansu 02 i 12 u full size dok sam nijansu 14 i 19 već imala.



Pored ruževa definitivni favorit mi je i Essence long lasting olovka u nijansi 07 plum cake koju sam najčešće  nosila u kombinaciji sa Avon true colour  beauty lip stylo ružem u nijansi cappuccino,ali i samostalno.
Ako me pratite na instagramu onda ste sigurno ovu kombinaciju već vidjeli,a ukoliko me ne pratite,pa sta ćekate?? imate sa strane link direktan ka instagram profilu ---->




Kosa

Prethodne godine sam se zaista posvetila kosi,kako njezi tako i redovnom šišanju.Isprobala sam mnoštvo proizvoda i pronašla one najbolje koje koristim u kontinuitetu.

Šampona sam izmijenjala ne znam im broja,ali od sada više toga nema.Pronašla sam idealni šampon,kupujem ga u apoteci i o njemu sam vam već pisala,a riječ je o Maxhair vegetal šamponu za masnu kosu. ---- > recenzija 



Pored šampona omiljeno mi je bilo Avonov dvofazni tretman sa kompleksom 5 ulja o kojem sam vam pisala,ovo mi je druga bočica i obožavam ga. ----> recenzija



Zatim Advance Techniques instant repair 7u1 maska za kosu koja mi je savršena za moju tanku dlaku.Ne sljepi mi kosu,ne masti je dodatno jer sam je par puta nanjela i gotovo na sam korijen,kosu čini mekanom,sjajnom i održava je  zdravom. ----> recenzija




I za kraj,L'oreal elseve total repair extreme dvofazni serum sa kojim sam se u startu mnogo ogriješila.Koristila sam ga par puta,odlučila da ne valja (a slobodno mogu da kažem da mi je kosa tog trenutka bila poprilično oštećena).Kada mi je nestalo svih seruma,sjetila sam se da imam ovaj i u toj nestašici ga počela koristiti (tada mi je kosa bila u mnogo boljem stanju) i oduševila se.Kosu čini mekanom,svilenkastom,ne mrsi se,ne elektriše se,definitivno ga volim i od sada ga planiram koristiti redovno.Ono što je dobro jeste da je nemoguće da ne potrošite kompletan proizvod jer ima unutra dvije bočice sa pokretnim dnom i tako je vrlo lako potrošiti proizvod do samog kraja.



I došli smo do samoga kraja.To bi bilo mojih 16 omiljenih proizvoda za 2016. godinu.Mogu reći da mi je ova godina nekako u znaku Avona jer vidim da sam dosta njihovih proizvoda probala i većini se oduševila.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za 2016. godinu?
Do idućeg čitanja :* :*



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates