19. siječnja 2017.

Zdravo,kako ste mi?

Za danas ponovno još jedan post o narudžbi da Rosegal sajta.Vjerujem da sam vam dosadila sa ovim postovima,ako vam je za utjehu i sebi sam.Nakon ovog posta planiram pauzirati sa narudžbama sa pomenutih sajtova kako bi se posvetila onome zbog čega je ovaj blog i nastao i počela vam pisati o kozmetici.O da i tu se skupilo mnogo dobrih proizvoda koje zelim podijeliti sa vama,ali me požuruju pa sam baš napravila dugačak nit fashion postova.

Obožavam dukserice,posebno ovoga tipa jer idu uz sve.Sa njima možete izgledati potpuno chick i skockano,a opet mogu i u ležernijim,sportskim varijantama.

Ovu sam najviše naručila zbog kombinacija boja,siva i roza,meni omiljena.Dukserica je izuzetno mekana i topla,vrlo udobna.








Slike su poprilično loše jer posljednje destinacije su mi kuća i doktor bez zadržavanja obzirom da imam opako upaljen međurebarni živac i ne smijem se dugo zadržavati na hladnoći.

Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates