25. siječnja 2017.

Toliko sam se trudila da što prije završim postove sa stvarima koje su mi stigle da Rosegal sajta da sam predvidjela dva super kista.

Pored odjeće koja mi je stigla,ovo su definitivno dva najbolja komada koja sam naručila.

Oba kista su namijenjena nanošenju tečne podloge i oba ova kista savršeno rade svoj posao.



U ovom periodu sam zaista naručila previše kistova da nisama ne znam zašto,ali mi je zbog ova dva jako drago.

Prvi kist sam naručila jer ga je Ana 2 Cats hvalila na svom kanalu i morala sam ga imati jer mnogo volim Anu.








Ovo je poslje Essence blush brush kista iz LE kolekcije (rozi kist) meni najbolji kist za tečni puder.Savršeno blenda proizvod,jednako i bez ikaakvih tragova.Najbolje mi radi sa izuzetno mat puderima koji se brzo suše.

Mana mu je što upija proizvod više nego što bi ja to željela i zadržava pigment,jako teško ga je oprati,tako da ukoliko kistove koristite profesionalno za druge,mislim da ovo nije rješenje za vas.

Drugi kist,na sajtu kažu da je od kozije dlake,također super radi posao,mnogo ga volim za nanošenje moja dva omiljena pudrra,Rimmel match perfection i Catrice matt mousse pudera.Odlično ih blenda,bez ikakvih tragova,super se pere,,ne upija proizvod.













Direktni linkovi ka kistovima na sajtu:

bijeli ---- > https://goo.gl/8np7ZZ
crni ---- > https://goo.gl/8AcXdc

2 komentari

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates