3. svibnja 2017.

Vremenom svi proizvodi koje nanosimo na svoju kosu talože se na tjemenu bilo da su namijenjeni stilizovanju ili njezi kao i razne prljavštine koje kupimo iz vazduha s toga je s vremena na vrijeme poželjno tjeme,a i samu dlaku dubinski oprati.

Na tržištu su dostupni različiti šamponi namijenjeni za dubinsko pranje koji sem toga nemaju nikakvu drugu namijenu.Neće vam pomoći u njezi kose već će vam pomoći da je dubinski operete te samim tim će svaki drugi proizvod namijenjen njezi mnogo bolje djelovati na kosi.


Dugo sam bila u potrazi za Balea šamponom za dubinsko pranje kose,ali on nikako nije stizao u DM poslovnice u mom gradu tako da sam u jednom momentu i odustala.
Na moju,a vjerujem i sreću mnogih od vas od skoro Balea šampon je dostupan i u Zenici.


Ono što je karakteristično za ovaj šampon jeste to da ga ne možete koristiti sa svakim pranjem jer ima tendenciju da isuši kosu.

Moja kosa je pri tjemenu masna,a pri krajevima je trenutno hidrirana jer sam je nedavno skratila za skoro 8 cm.Ja sam ovaj šampon do sada koristila 3 puta u razmacima od po nekih 10-15 dana što je i preporučljivo za moj tip kose.ako vam je kosa pak suha ja bih vam savijetovala da upotrebu svedete na jednom mjesečno i da tada obavezno pojačate njegu.


Pakovanje šampona je klasično za Baleu,plastična tuba i količina od 200 ml.
Tekstura šampona je srednje gusta,providna  i u sebi sadrži bijele peeling čestice.Miris mi nije nešto posebno,ponekad me podsjeća na neki medicinski miris,a ponekad je osvježavajući što zavisi i od mog raspoloženja,ali se u kosi ne zadržava.




Način upotrebe je vrlo jednostavan i koristite ga kao i svaki drugi šampon.Nanosite ga na tjeme i utrljavate s tim da bi vam savijetovala da ukoliko nemate naviku da šampon prvo rasporedite na više dijelova tjemena i zatim lagano umasiravate sa ovim to obavezno učinite jer u suprotnom ostaje samo na mjestu gdje ste ga nanijele.također vodite računa da ga ne nanosite na vrhove i ne držite na glavi duže od 2-3 minute.Nakon ispiranja šampona kosa ostaje potpuno umršena i ono što sam ja radila jeste da sam u drugom šamponiranju koristila standardni šampon Pantene-pro V aqua light (RECENZIJA) i sama situacija je bila znatno bolja.




Nakon drugog šamponiranja tretman je obavezan bilo da koristite maske,leave in regeneratore,ampule za kosu,ali je obavezan i nikako ne savijetujem da koristite šampon bez toga.

Poslije prvog korištenja bila sam oduševljena rezultatom.Kosa mi je konačno bila čista i dosta odignuta od tjemena (jer su se nečistoće isprale i nisu je sljepljivale),vrlo lepršava.Maska je imala mnogo bolji efekat na kosu i moje krajeve je učinila izuzetno mekanim i svilenkastim.

Nažalost nisam primjetila da mi se kosa manje masti zapravo nakon korištenja bude čista dan do dva duže,ali već nakon toga ne.Treba uzeti u obzir da je ovo moje prvo iskustvo sa dubinskim pranjem kose te vjerujem da će vremenom šampon biti djelotvorniji i po pitanju mašćenja.
Nije mi isušio kosu dodatno niti je izazvao perut ili bilo kakve druge iritacije na tjemenu.Za sada sam vrlo zadovoljna i nadam se da će tako i ostati.



Koristite li vi neki od šampona za dubinsko pranje?Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates