5. siječnja 2017.

Zdravo žene,dobro došle u novi post.Danas ću sa vama podijeliti svoja iskustva po pitanju kistova koje sam naručila sa Rosegal sajta.

Vjerujem da već znate za moju suradnju s njima tako da neću dužiti o tome.

U posljednoj turi zaista sam svašta naručila,definitivno su se neke stvari isplatile,neke baš i nisu,ali znate ono ima se,može se.Šalim se.Zaista su mi dali izvrsnu ponudu i sa više svojih sajtova tako da nisam znala u šta da utrošim novac pa sam tako naručivala sve i svašta.Idućeg puta ću ipak pametnije.

Naručila sam i više nego što sam trebala setova kistova,na žalost one kojima sam se najviše radovala nisu došli,zabunom već su došla neka dva druga seta kistova koje još nisam koristila,tako da će jedan pripasti nekoj od vas,a jedan ću da koristim.



Set kistova koji vam predstavljam danas je prema fotografijama sa sajta izgledao obećavajuće.Realno,ja se nisam nadala ničemu posebnom jer sa tim sajtovima se nikada ne zna,možete zaista ubosti odličnu stvar,a možete omanuti kao veliki.

Set broji ukupno 10 kistova,5 za lice,5 za oči.Dolazi u tri varijante,crni,bijeli i rozi.Ja sam naravno,uzela rozi jer sam se vodila time da ako ne budu valjali barem lijepo izgledaju.






Na slici vidite kako kistovi trebaju izgledati i oni relativno i uživo izgledaju vjerodostojno fotograiji.Međutim,svaki od kistova je premekan i 100% sintetički.






Kistovi su prilikom prvog pranja odbacili par dlačica,ali ništa strašno.Nakon prvog korištenja ostala sam mehh,ali bukvalno.

Kistovi za lice su premekani,upijaju previše proizvoda i dva nakon korištenja nisam uspijela ni oprati jer su poprilili pigment i to ćete vidjeti na slikama ispod.

Jedan od kistova za lice je uspio da mi nanese tečni puder,ali to nije to i to nije ono što meni treba.Ispod možete vidjeti o kojem kisti je riječ.To je između ostalog i jedan od kistova koji je uvukao pigment i nije se uspio oprati.

Dok pišem sjetih se i da postoji još jedan kist koji mi se pokazao super za setovanje korektora ispod očiju,a riječ je o kistu sa slike ispod.




Također sami kistovi su vrlo nekvalitetnu urađeni i mislim da same dlačice jer su neki od njih koso sjećeni,ali toliko koso da skoro svaka dlaka svoju politiku vodi.Iz nekih kistova strće dlaćice,pa ni oku nije privlačno.





Što se tiče kistova za oči,oni su definitivno svi sem jednog namijenjeni blendanju sjene na očima.I to rade toliko dobro,da nakon njihove upotrebe vi nećete imati ni trunku sjene na očima,ne sikirajte se.





Šalu na stranu,previše su mekani i sintetički da skinu svu sjenu  koju ste nanjeli.Jedan od kistova nije namijenjen blendanju već nekom preciznijem nanošenju sjenke i ukoliko radite sa prepigmentovanom tamnom sijenkom,a ne želite toliku pigmentaciju, on odlično može poslužiti jer neće prenjeti sjenu na kapak u njenom punom intenzitetu.

Sve u svemu ovo nije baš najbolji set kistova koji možete poručiti,međutim ja sam naručila još par njih tako da se nadam da će biti bolji i da ću vam prenjeti lijepe vijeti idući put.

Kako mi se nisu svidjeli,nisam vam svaki kist po na osob opisivala niti sam vam svaki detaljno slikala,ali imate u postu dovoljno slikica.

Svaki od kistova za lice,pojedinačno,














Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates