24. siječnja 2017.

Revelique gel bazu za make up sam već spominjala na blogu kroz favorite i potrošene proizvode,ali nikada vam nisam napisala par rečenica o tome zašto je toliko volim.





Bazu sam prvi put dobila na poklon od drage Majde i to je bio i moj prvi susret sa Revelique brendom i drago mi je da je to baš bila ova baza.

Do sada sam potrošila 2 pakovanja i treće je u upotrebi.
Proizvod dolazi u crnoj mat tubici,vrlo minimalistički.
Za količinu od 27 ml izdvojit ćete oko 15 KM što je vrlo prihvatljiva cijena obzirom da je riječ o odličnoj drogerijskoj bazi.






Na samom pakovanju navedeno je da je riječ o gel bazi,koja matira lice,popunjava pore i zaglađuje bore.Sa matt finishom se ne bih složila jer finish je više satenski,popunjavanje pora odradi odlično,a bore nemam tako da ne znam kako djeluje u tu svrhu.

Baza nema matt finish i sigurno se pitate zašto je toliko volim?

Ovo je jedna od onih laganih baza koje sam vam spominjala u prethodnom postu koje koristim na svakodnevnom nivou.Imam izuzetno proširene pore i ukoliko ne koristim bazu puder se uvuče u pore i sve to izgleda jako neuredno,a i sam make up ne bude postojan.

Na dnevnom nivou u zimskim danima ne volim koristiti mat proizvode tako da ova baza satenskog finisha je pun pogodak.

Baza daje predivan satenski finish,stvori lagani film na koži međutim ne ostavlja utisak maske.Pore mi zaista odlično popuni,vidljivo budu manje i puder savršeno liježe na bazu.Iako govorim o bazi sa setenskim finishem ona uistinu spriječava nastanak sebuma i produži trajnost make up-u.Uz ovu bazu i setovanje uspijem izdržati solidnih 5 sati bez prosijavanja,a nakon toga ide blotanje.






Ukoliko nemate problema sa masnom kožom lica onda bi ovo mogao biti odličan primer za vas kada želite dugotrajniji make up,a ako ste masnokožac poput mene i imate proširene pore te su vam primeri koje ste do sada koristili teški za svakodnevni make up,a ne možete bez primera,onda smo pronašli rješenje.


Jeste li probale Revelique gel make up bazu?
Do idućeg čitanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates