22. siječnja 2017.

Primeri su neizostavan dio moje make up rutine bilo da se šminkam na dnevnom nivou ili pak za neku posebnu priliku.Naravno da u nekim svakodnevnim varijantama koristim lakše primere dok za posebne prilike kada želim da mi šminka traje što duže tu nastupaju oni jači i dugotrajniji.

Po samom uvodu mogle ste pretpostaviti da danas razgovaramo o primeru,Nedavno sam iz Avona naručila  Magix prime and set spray.





Da,riječ je o primeru i spreju za setovanje koji dolazi u elegantnoj i minimalističkoj ambalaži od 125 ml.

Preporuka za korištenje je da sa razdaljine od oko 25 cm,2-4 puta špricnete sprej bilo da ga koristite kao primer ili bazu,

Sam raspršivać nije precizan tako da se zna desiti da na ponekim mjestima lice malo više navlaži.Sprej nema nikakav poseban miris osim što mi se znalo u par navrata desiti da osjetim alkohol,ali vrlo blago i sam miris ispari za tren oka.Nakon što ga raspršite po licu,kroz par minutica lice je spremno za dalji rad.

Ovo je proizvod koji svakako nebi preporučila za svakodnevno korištenje,ipak je alkohol prisutan i mislim da bi takav način korištenja ovoga spreja mogao imati posljedice po vašu kožu.Također,obzirom na prisutnos samog alkohola nebi ga uopće preporučila djevojkama sa suhom i osjetljivom kožom,prije je ovo proizvod za nas masnokožce pa i one sa normalnom i kombinovanom kožom,

Sprej možete,kako sam već i naglasila koristiti kao primer/bazu za podlogu ili kao fiksator.

KAO BAZA

Po ovom pitanju sam bila skeptična,ali i vrlo radoznala.Do sada sam samo koristila primere koji dolaze u tubi i njihov učinak mi je u neku ruku bio logičan i jasan u smislu da ukoliko nanesem gel primer on će popuniti moje pore,matirati ili dati satenski finiš mojoj podlozi,međutim kao će to postići jedan sprej?

Zaista sam se iznenadila učinkovitošću.Ne mogu reći da popuni moje pore,ali odgovorno tvrdim da mi lice savršeno pripremi za dalji rad i pri tome mu dadne na izgled nevjerovatnu svježinu.Ne stvara mi osjećaj maske niti neki ljepljivi film obzirom da me to dosta vas pitalo nakon slike na instagramu.
Bilo koja podloga se jako lijepo stapa sa primerom,vrlo jednostavno i lako je nansim i što je najvažnije ravnomjerno.Matira mi lice i efekat je relativno dugotrajan,ne prosijam se toliko brzo,rekla bih kroz nekih 4 sata da sebum postaje vidljiv,ali meni je to sasvim prihvatljivo.

KAO FIKSATOR

Prvobitno sam ga oristila kao fiksator i samim tim više puta sam ga koristila u te svrhe nego kao bazu.Koristi se na isti način,2-4 puta sa razdaljine od oko 25 cm raspršite ga na lice nakon što ste kompletirali svoj make up look i tako sve to fiksirate i dobijete na trajnosti.

Odlično fiksira šminku,drži je na mjestu poprilično dugo (ja sam najduže testirala 7 sati,nakon nekih 5 mi je sebum bio vidljiv,ali taj dan nisam imala nikakvu bazu), za proizvod ovog cjenovnog ranga vrlo je solidan i svakako ga preporučujem.

Najpotpuniji učinak ovog proizvoda dobit ćete ukoliko ga koristite i kao bazu i kao fiksator jer na taj način će šminka koju ste nanijeli biti između dva sloja te time dobiti na trajnosti.


Koristite li primere i fiksatore?Koji su vam omiljeni?
Do idućeg čitanja :*

1 komentari:

Nisam nikada koristila ni jedno :D Koza mi je uasno suha, puder mi stoji cijeli dan, tako da nema potrebe haha ;) :*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates