18. siječnja 2017.

Zdravo,kako ste?

Za danas sam vam spremila post o još jednom setu kistova sa Zaful sajta i ovaj put je riječ o kistovima za oči.

Pored 20 kistova u setu dolazi beauty blender i brushegg.






U setu su većinom pljostani kistovi,zaobljeni ili koso sječeni.Došlo je nekoliko duplih kistova te sam njih odvojila za vas i riječ je o kistovima koji su korisni.


Svi kistovi su pljosnati izuzev dva.Neki su zaobljeni,neki sječeni koso dok je jedan potpuno ravan.

Pljosnati,zaobljeni kistovi dolaze u par veličina i svaki je podjednako dobar za nanošenje sjenila.Odlično kupje sjenu i prenose na kapak,ali ako je riječ o shimmerastim sjenama,sa matt bas i ne surađuju najbolje.





Pljosnati,koso rezani kistovi su također u različitim veličinama.Od svih njih najbolje mi se pokazao najmanji jer s njim sam uspijela raditi obrve dok su mi ostali preveliki i još uvijek im nisam pronašla namijenu.




Ravno rezani kist mi je najdraži,koristim ga za nanošenje sjene na donji kapak i radi bolje od ijednog drugog kista koji imam.Za svaku preporuku.



Češljić za obrve je skroz solidan,nikakva posebna priča o njemu.




Posljednja dva kista su promašaj seta.Jako su loše urađeni,kao da im nedostaje dlačica,dosta su skupljeni i nekog nedefinisanog oblika.Idu u kantu za smeće.




Pored kistova u setu je došao beauty blender koji se za razliku od drugih kineskih beauyt blendera pokazao odlično,Teksturom me podsjeća na staru verziju Ebeline blendera.Ne upija mnogo proizvoda,super blenda i odlično se pere.




Te za kraj nešto što me nedavno oduševilo,a riječ je o brusheggu koji je namijenjen pranju kistova.Možete ga koristiti za sve kistove za oči,za manje kistove za lice pa čaki za beauty blender.Uskoro ću vam pisati post o održabanju kistova tako da ćete moći pročitati detaljnije o brusheggu.




Direktan link ka sajtu ---- > KLIK 


Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates