17. siječnja 2017.

Zdravo,kako ste mi danas?

U samom početku želim naglasiti da je riječ o setu kistova koji nisu orginal i naručeni su sa Rosegal sajta ,ali i da je ovakav set dostupan u orginalnoj verziji,koja nosi isti naziv i sadrži 4 identična kista namijenjena za besprijekorno nanošenje podloge na vaše lice.U orginalnoj verziji set se kreće oko 55,00 KM









Obje verzije,i moja kineska i orginalna sadrže:

BUFFING BRUSH - Idealna za nanošenje pudera u prahu i mineralne podloge

Ovaj kist sam probala za nekoliko varijanti.Nanošenje tečnog pudera,rumenila,bronzera i u sve tri svrhe se pokazao odličan,

Kao kist za nanošenje tečne podloge je solidan,nisam ostala zadivljena,ali je posao lijepo odradio.Izblendao je puder,bez ostavljanja tragova na licu od kista,nije upio puder.Doista je mekan i nježan i nije mi stvarao neugodnosti prilikom korištenja.

Kao kist za bronzer je mnogo bolji i vjerujem da ću ga za to i koristiti.Jedan od boljih kistova za korištenje perlica za lice,ne kupi mnogo proizvoda,ali opet pokupi dovoljno i koliko proizvoda pokupi toliko i prenosi na lice.

Kao kist za rumenilo je također OK,ali ja sam rumenilo navikla nanositi mojim omiljenim Avon kistom tako da ga u ove svrhe neću koristiti.



CONTOUR BRUSH-Delikatno nanosi highlighter na jagodice za čisti i mek-fokus kontura

Ovaj kist sam koristila za konture,za highlighter nisam jer za to imam nešto manji kist od ovoga koji je odličan.Kada je u pitanju ovaj kist ja sam zadovoljna,jako lijepo kupi proizvod,super ga nanosi.Kist je po meni odlične veličine,lijepo mi prijanja na dio koji konturišem,ne razmrlja mi proizvod i najvažnije super ga izblenda.



POINTED FOUNDATION BRUSH-Jedinstveni način sečenja dlake za nanošenje tečnog korektora, pudera i ostalih krema za fondaciju

Ovaj kist sam koristila za blendanje korektora na području oko očiju.Zbog svog oblika super prijanja i odlično utapkava proizvod.Ne uvlači višak proizvoda,ali navika je navika,pa ja za te svrhe uvijek koristim prst,lakše mi je.Potrudit ću se da malo češće radim sa ovim kistom kako bi stekla naviku da ga koristim jer mi je super.




DETAILER BRUSH-Precizan rez vlakana da bez napora sakrije problematična područja; ili koristite za nanošenje ruža za usne za dugotrajniji oblik i definiciju

Ovaj kist uopće nisam koristila,tako da ne znam kako se ponaša,ali mi se čini da bi mogao raditi ono čemu je namijenjen.




Kistovi su zaista super urađeni i izgledom su gotovo identični orginal verziji.Ja se do sada nisam susretala sa RT kistovima i vjerovatno da mi je neko pokazao ove,a da ne znam da su kopija,povjerovala bi da su orginal jer njihov izgled ne ostavlja dojam jeftine kineske kopije.

Što se tiče dlačica,prilikom pranja niti jedna nije otpala.Samo jedna strči na kistu za konturisanje,ali nju sam skratila tako da ni nje više nema.

Meni su se ovi kistovi pokazali odlični iako su kopija.Kada sam vidjela kako oni super rade,poželjela sam imati i neki od orginal komada RT tako da čekam vaše preporuke u komentarima.




Do idućeg čitanja :* :*

2 komentari

Bas izgledaju super! :)

REPLY

Meni kopije kistova ne smetaju 😄

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates