28. siječnja 2017.




Kada god "ubodem" dobru manikuru rado je podijelim sa vama.Inspirisana ovim sunčekom koje nam je konačno izašlo i  cvijetnim naljepnicama koje su mi došle sa Born Pretty sajta nastala je upravo ova manikura koju gledate.

Zasitila sam se tamnih boja,a kojoj bojom je najbolje razbiti tu mnotoniju nego crvenom,

Proizvodi koje sam koristila:

1. Eveline Maximum nail growth kao vječni favorit te novi Essence  All in one complete care lak
2. Avon gel shine lakove
   - crveni Roses are red
   - bijeli Iceberg white
3. Born Pretty šljokice i vodene naljepnice
    - šljokice --> https://goo.gl/gVAM5J
    - vodene naljepnice --> https://goo.gl/1uHPmp
    - "špatulicu" kojom sam nanosila šljokice (zapravo namijenjena potiskivanju kožice sa ploče nokta) --> https://goo.gl/IRXmLS
4. Avon g shine top coat













Dopada li vam se manikura?
Do idućeg čitanja :* :*

kod za popust na Born Pretty sajtu:
SXBT 10

6 komentari

Super su ti nokti. Jedva cekam da i moji porastu posle skidanja gela pa da se igram i ja. Sve u svemu odlican post! 😘

REPLY

Nokti su ti extra :D Ko zna zna :D <3

REPLY

Hvala ti mnogo,nadam se da ce ubrzo porasti.Za brzi rast imas moju preporuku za Eveline tretman iz posta,meni je mnogo pomogao.

REPLY

Hala Jasmina,divna si :)

REPLY

Mnogo su ti lepi nokti. :)
Interesuje me kako si zadovoljna sa ovim Avonovim top coatom?

REPLY

Hvala ti mnogo.Uz Avon gel shine lakove je definitivno obavezan jer s njima najbolje suradjuje,ali i sa ostalim lakovima je jako dobar.nije previse gust,tako da ne ostavlja strafte po noktima,odlicno se razmazuje,trajan je,daje zaista efekat gela,sjaji se predivno,jako brzo se susi,ne mijenja boju laka ispod sto mi se desavalo sa gel top coat-ovima,recimo da mi je mnogo drazi od sally hansen gel top coat-a

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates