7. rujna 2015.

Avon nam je za ovu jesen pripremio 6 predivnih novih nijansi ruzeva,od kojih cu vam 5 predstaviti u postu,a 6. nijansa ocekuje jednu od vas.

Bogata boja i njega,zagarantovan efekat.6 novih nijansi kremastih ruzeva sa samoobnavljajucim pigmentima i uljima koji daju zasicenu boju i njeguju usne.


U crnom klasicnom pakovanju Ultra Color ruzeva dolazi 3,6 grama proizvoda.

5 novih nijansi bi okarakterisala kao nude nijase koje su idealne za bilo koje godisnje doba,a 6. nijansa je prava jesenja,koju jos uvijek nisam najbolje shvatila.U nekom trenutku mi se cini kao tamno ljubicasta dok u drugom kao jako crvena s ljubicastim podtonom.




Najsvijetlija nijansa,pravi nudac,nosi naziv Tender i za razliku od svih prethodnih ruzeva ove nijanse ovaj se odlicno slaze uz moje usne,ten te je za svaku priliku.



Iduca nijansa iz skupine je Tempered.Moram priznati da sam ovom nijansom najvise odusevljena.Nudac sa daskom koraljnog u podtonu.




Nakon ove slijedi najcudnija nijansa od svih,Romance. Kao i prve dvije nijanse i ova je nudac,rozi sa ljubicastim podtonom.



Iduca nijansa je Nude Edge,koja je dosta tamnija od prethodnih i po meni je ovo pravi topli smedji ruz.



I za kraj,najtamnija nijansa koju jedva cekam da nosim uz marame i salove,Untamed Heart.





Ono sto odlikuje svaki od ovih ruzeva jeste njihova kremasta tekstura,te satenska zavrsnica.Usne klize jedna preko drugo,sto ja licno obozavam.Ni jedna od ovih nijansi usne ne isusuje,vec ih prilikom nosenja njeguje prilicno zadovoljavajuce za jedan ruz.
Moram naglasiti da im je pigmentacija jako dobra,cak i najtamnija nijansa se moze nanjenti samo u jednom sloju i da pri tome izgleda odlicno,ali ja kod tamnijih nijansi vise volim staviti dva sloja kako bi to bilo intenzivnije.

Nijansa ruza je najvjerodostojnije prikazana na usnama,ali svakako imajte na umu da vi imate drugaciju prirodnu boju usana i da ce se boja ruza prilagodjavati vasoj prirodnoj boji.



Ukoliko ste u potrazi za savrsenim jesenjim nijansama ruza,s Avonom greske nema,oni uvijek imaju za svakoga po nesto.Kako vam se dopadaju ruzevi,mozda je neki od ovih privukao vasu paznju?Do iduceg citanja :* 



P.S. sesta nijansa ceka tebe,na FB stranici bloga je aktuelna nagradna igra u suradnji sa Avonom te nijansu Femme mozda nam upravo predstavis ti.

4 komentari

Iako ne nosim tamnije nijanse, posljednji mi je privukao paznju jer izgleda odlicno...Bar tebi odlicno stoji :D
A mislim da su sve nijanse nosive i svidjaju mi se :D

REPLY

Iako ne nosim tamnije nijanse, posljednji mi je privukao paznju jer izgleda odlicno...Bar tebi odlicno stoji :D
A mislim da su sve nijanse nosive i svidjaju mi se :D

REPLY

Odlican je,pravi jesenji i jedva cekam da ga nosim...ostali su fenomenalni,zaista se Avon potrudio da za svakoga ima ponesto! Znam. Da ne volis tamne ruzeve,al probaj ;) odlican je...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates