20. rujna 2015.



   

Svoju ljubav prema ovom proizvodu zelim s vama podijeliti putem slika te ih iz tog razloga danas ima nesto vise...


 Ja licno nemam mnogo bronzera,svega 3 komada jer su to proizvodi od kojih mi rijetko koji odgovara.Ili jednostavno ne znam izabrati onaj pravi...skoro svi su mi bili previse narandzasti ili opet previse cokoladni,nikako nisam uspijela naci onaj izmedju,ali Avon je taj posao odradio za mene.



 Po slikama ste zakljucili da je ovo kombinacija dva proizvoda,bronzera i rumenila sto je vrlo ekonomicno jer za cijenu od 13,90 (trenutna aktuelna cijena u katalogu 14/2015) dobijete dva proizvoda.


Koristim ga svakodnevno i u dnevnim i u vecernjim varijantama i prezadovoljna sam.Nanosim ga na obraze i uz haire line i moram priznati da sam odusevljena efektom koji postignem.


Savrseno se blenda i stapa s ostatkom proizvoda na licu.Ja ga stavljam nakon sto setujem lice kamenim puderom.
Bronzer je potpuno mat zavrsnice.


Rumenilo je po meni dosta tamno i okarakterisala bi ga kao tamno rozo sa crveno-ljubicastim podtonom iako na slici uslikanoj na direktnom suncu izgleda kao svijetlo rozo..
Za razliku od bronzera,rumenilo ima blagi satenski finis.



Moram priznati da nisam mogla svoju opcinjenost ovim proizvodom pretociti u rijeci te sam se potrudila da vam uhvatim njegovu ljepotu putem slike.Nadam se da su vam slike docarale tu njegovu ljepotu koja obara s nogu...

Jeste li probale Avon conturing powder?

*PR proizvod



7 komentari

Autor je uklonio komentar.

Ovo vrijedi imati samo da bi se gledalo... Cak se i ne treba koristiti...Jos ako je tako dobar proizvod...razlog vise za narucivanje...

REPLY

Koliko vidim tvoje je rose contur, postoji i druga nijansa peach contur, malo si me zbunila sa konstatacijom u postu. Cini mi se da to peach ima tamniji bronzer.

Duo je apsolutno prelep! Ja imam njihov trio i vrlo sam zadovoljna i mislim da cu se odluciti i za ovaj duo jer je divan. :)

REPLY

aaaaa moja greska,imam oba pa sam zato stavila peach skro ne razmisljajuci....meni se bronzer u oba cini isti,nisam primjetila razliku u nijansi...peach ima tamnije rumenilo...

REPLY

Predivno je zaista....jos predivan miris ima...zaista vrijedi tog novca...

REPLY

Imam trio koji je odlican, ovu ponudu sam videla u katalogu ali sam preskocila dok malo troskarim ove prethodne proizvode. Mada odlicno izgleda, njihova rumenila obozavam. :D

REPLY

RUmenilo je prelepo! Nisam ga probala mada deluje super :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates