17. rujna 2015.

U novitetima za proljece/ljeto 2015. godine izmedju svih divnih proizvoda nasla se i baza za sjene...

Informacija koju imam je da je ovo poboljsana verzija Catrice baze koja je nekad dolazila u staklenoj ambalazi te da je nova verzija mnogo bolja.



Ja sam prvi put bila u prilici da probam ovu bazu tako da je necu uporedjivati sa starom verzijom.

Bazu sam dobila prije nekih 5 mjeseci,ali kako sam u tom periodu testirala jos dvije baze recenzija je strpljivo cekala.Klikom ovdje mozete procitati recenziju Avon baze.

Baza dolazi u mat ambalazi te se jako brzo prlja pa vodite racuna o tome.Ima aplikator poput sjaja za usne te to olaksava primjenu baze jer se vrlo lako aplicira na oci.




Baza je poprilicno tecna,rijetke teksture te se vrlo lako utapka na kapak.Ne zateze oci niti ih cini teskima jer je dosta prozracna.





Bazu ja nisam uspijela koristiti samostalno kako bih prekrila sitne kapilare niti kako bi ujednacila kapke sa ostatkom lica.Za te svrhe sam koristila Avon bazu.

Bez obzira na njenu prozracnu teksturu intenzitet i dugotrajnost sjene na ocima je zagarantovana.Na slici ispod vidjet cete moju najslabije pigmentovanu sjenu sa i bez baze te koliko ova baza pojaca njen intenzitet.Kad je u pitanju dugotrajnost na mojim masnim kapcima sjena izdrzi 5-6 sati ovisno o kvaliteti same sjene.Sto se tice skupljanja sjena u pregibu kapka to je kod mene takodjer ovisilo o kvaliteti same sjene,ali one malo kvalitetnije (Essence,Manhattan,Catrice mono sjene,Avon i sl...)  pri tome mislim na drogerijske brendove se uopce nisu skupljale u pregibu.




Ukoliko niste sigurne koju bazu da kupite,a da je prihvatljivog cjenovnog ranga,svakako obratite paznju na Catrice bazu za sjenu.


Do iduceg citanja :* :*


*PR PROIZVOD


6 komentari

Meni je super i sa najlošije pigmentiranim sjenilima. Imam i Avon bazu ali ova mi je draža :)

REPLY

Ja imam masne kapke, koja bi mi bolje odgovarala, ova ili Avon? :)

REPLY

Meni je Avon mnogo bolja samostalno,kad ne zelim sjenu,a ova mi je jako dobra,sto kazes i najslabija sjenila dobiju intenzitet.

REPLY

Preporucila bih ti da probas s ovom jer je laksa na ocima i meni na masnim kapcima odlicno radi posao..

REPLY

Imam Gosh bazu i Avonovu...Gosh mi je bezveze ili ja ne znam raditi s njom :D
A Avonova mi je neprevazidjena :D Ako je ikad potrosim, mogla bih i kupiti ovu Catrice jer je tako hvaljena :D

REPLY

Imam Gosh bazu i Avonovu...Gosh mi je bezveze ili ja ne znam raditi s njom :D
A Avonova mi je neprevazidjena :D Ako je ikad potrosim, mogla bih i kupiti ovu Catrice jer je tako hvaljena :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates