24. rujna 2015.

I treci post o raznim i praznim bocicama,izgleda da mi ovo postaje stalna rubrika koju koristim da s vama podijelim misljenje o proizvodima koji ne zavrijedjuju zasebne recenzije,a opet su vrijedni pomena.


Avon eye make up remover
Nekada davno ovaj skidac sminke s ociju se nasao u ponudi sa Avon schok maskarom i little black dress parfemom pa se tako i nasao kod mene,inace ga nikada ne bi s namjerom narucila jer kod proizvoda ovog tipa volim ici na sigurno jer imam jako osjetljive oci.Zaista ne znam kakva su vasa iskustva i imate li ih uopce,ali moja nisu pozitivna.Previse grize za oci,pece,oci suze nekontrolisano,nakon toga me svrbe i budu jako crvene,a najgore sto cak i nakon par sati od skidanja sminke mene kapci peckaju i zatezu.Previse mi je ovo negativnih efekata s obzirom da je ovo bas namijenjeno uklanjanju make up-a sa ociju.


Kosili baby sampon (sensitiv)

Ako je ovo sensitive ja sam satelitske antena!!!Svicarska formula...Svicarci svaka cast!Iskreno zanima me kakva im je ona obicna forluma ako je ova sensitive..Ovo je uzas obicni,ja ne znam kako je ovo namijenjeno bebama...Teksturom me podsjeca na deterdzent za sudje,bojom na onaj deterdzent sto se sipa u auto da se sofersajba bolje opere...Nego da se vratim na stvar...imam masno tjeme te s vremena na vrijeme kupim baby sampon,eto nekako mislim da ce mi pomoc..I sad od baby sampona ocekujete mekanu kosicu.onako ko bebina,da vas ne grize za oci,jell?E pa ja sam bila ucupana kao da ceslja u svom dragocijenom zivotu ne vidjeh nikada,a kad mi se pjena dokopala oka,plakala sam 3 sata poslije,mama se zabrinula!


Gliss  instant therapy tretman - ultimate repair

Trece pakovanjce,a efekta nigdje...Realno nisam ni ocekivala da nesto sto se drzi cijelu minutu na kosi ima instant efekat te upotpunosti oporavlja moje namucene,rascvijetane i ultra suhe vrhove...



Avon Planet spa piling za tijelo od cvijeta tajlandskog lotosa

Ja sam ovo slucajno kupila,od tete od koje inace narucujem iz Avona,eto njoj se naslo na stanju,ovo je savrseno,ovo je predivno,ovo mirise do ludila..Ja obozavam ovaj piling..Ima li jos neki Avon Planet spa piling ovih karakteristika?Da je savrsen,predivan i da mirise do ludila?Ovog vise nema za naruciti..Apel Avonu....



Little Black Dress

Ja u svojoj kolekciji imam 9 Avon parfema i ovaj potroseni...Ovo je neprevazidjen Avonov parfem,dobroo barem po mom skromnom misljenju.Ovo je parfem kojem se uvijek vracam i definitivno je ovo parfem koji apsolutno svi moramo imati u svojoj kolekciji bas kao i malenu crnu haljinicu u svome ormaru.


Avon parfimirani sprej za tijelo od cvijeta jabuke

Ovo je ljetos radilo kao ludo.Malo u frizider i onda spric,spric pa spric..predivno za osvijezenje uz divni svijezi miris..





To bi bilo to za ovaj post.Nadam se da vam se dopada.Pisite mi,kako vam se cine ove moje razne i prazne bocice?



5 komentari

Meni avonov losion za skidanje sminke ne smeta uopste, nikakvo peckanje niti bilo sta slicno a fino skida sminku. :)
Imam roze kosili bebi puder trenutno i uzasno mirise! :/
Probajzlatnu gliss maskicu, meni je ona super. :)

REPLY

Eto vidis,svakome drugacije,meni je zaista los...Koisli sampon je nesto najjjlosije sto sam ikada kupila.Sad sam kupila Panten pro-v maskicu za kosu,obratit cu paznju i na zlatnu gliss

REPLY

Mislim da su ovi avon mistovi za telooo odlicna stvar, jako lepo mirisu:))

REPLY

Uskačem u pomoć - Kosili i generalno Baby šamponi imaju katastrofalan sastav, Bubchen i Baby Love nemaju, naprotiv imaju fenomenalan sastav. Imamo iste probleme sa tjemenom, vjerujem da će ti odgovarati :) meni je Baby Love mrvicu bolji, možeš ga kupiti samo u DM drogerijama i košta oko 2.5 KM :D

REPLY

baby love mi je odlican,ovo je bio jedini baby sampon koji nisam bila probala pa reko hajd da vidim..boze sacuvaj katastrofe!!!

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates