28. rujna 2015.

Ukoliko pratite bh blogosferu onda se spremite za iskakanje Farmasi proivoda iz svakog coska jer nas je Farmasi sve ukljucio u svoju kapmanju suradnje s blogericama.Eto sve smo mi dobile paketic,neke veci neke manji pa smo u srazmjeri svog paketa i zadovoljne
Moj paketic je skroman pa su se tu nasla 2 elegant ruza,body mist i maskara.


Proizvod koji je dobio punu paznju je Farmasi Elegant ruz u broju 10.Body mist i elegant ruz u nijansi 06 idu vama,a za maskaru se jos dvoumim..


 Pakovanje je fantasticno,mat crne boje totalno cool oblika sa izuzetno cvrstim poklopcem koji cak ima neki "zljeb" -.- i tako kad poklopac "ulegne" nema nikakv sanse da se otvori,svaka cast na pakiranju.Sadrzi 4g proizvoda.







Nijansa ruza je predivna,roza sa malo ljubicastog u podtonu,bas onako kako ja volim reci,prljavo roza.Da odma rascistimo meni ovo ni pod razno nije nijansa za predstojece dane,ali ko voli nek' izvoli.Ja sam ga koristila kako bih stekla neke utiske te ih podijelila s vama i ono sto sam prvo zakljucila jeste da ide savrseno uz smokey eye.





Tekstura je dosta kremasta,cak sam na prvi dodir s usnama bila uvjerena da ce se razljevati,ali ipak sam se prevarila.Nanosi se ravnomjerno u jednom sloju ne uvlaci se u linijice na usnama sto je meni najvaznije jer povremeno imam suhe usne bez obzira koliko ih hidrirala pa kad je ruz kao ovaj onda mi to odlicno pase!
Zbog svoje teksture usnama pruza hidrataciju i mekocu iako bih ga okarakterisala kao ruz sa polu mat zavrsnicom.Ja sam ga koristila i u kombinaciji sa Essence olovkom i bez nje i apsolutno mi se u obe varijante odlicno pokazao.




Dosta je intenzivan na usnama i u potpunosti ih istakne jer ima odlicnu pigmentaciju.

Moram se dotaknuti i same postojanosti s kojom sam vrlo zadovoljna i reci da je nakon skoro 5 sati u kafani :D odlicno se drzao.Imate sliku ispod.Vrlo ravnomijerno se skida sa usana pa i u slucaju da ne primjetite na vrijeme da je popravka na redu nece niko primjeti da je spao.



S obzirom da ja obavezno ruzeve prilagodjavam godisnjem dobu uvjerena sam da ce ovo biti moj omiljeni ruz kada za njega dodje vrijeme,a do tada ce strpljivo da ceka.

Jeste li vi probale neke od Farmasi ruzeva,koji su vam omiljeni?Preporucite mi jos neki dobar Farmasi proizvod i obavezno trk na FB stranicu jer vas tamo ocekuje bas jedan ovakav ruz koji vam Farmasi i ja poklanjamo...

Ovim putem se zahvaljujem kompaniji Farmasi na ukazanom povjerenju i nadam se nastavku suradnje.

*PR proizvod

16 komentari

Divna nijansa! Mislim da imam dva ruža iz ove linije, ali nisam sigurna, pakovanje mi je poznato, moram malo prekopati po ladici xD ako se dobro sjećam, samo sam ih jednom stavila, a kad si ih već toliko pohvalila, možda ih počnem i koristiti :D

REPLY

SAMO KAFANA BAJO MOJ!!! :D


Padam na ove savršene nijanse ko s kruške! :D

REPLY
Autor je uklonio komentar.

Kafana je smisao zivota!

Obozavam i ja ovakve nijanse,ali za proljece/ljeto...sad hocu crveno,bordo,smedje,ljubicastu i eto tako...

REPLY

Stvarno su super,da mi je naruciti jos koji tamniji..vec 2-3 dana ganjam ko radi s Farmasijem oko mene...

REPLY

Jedini ruž koji imam od Farmasija jeste TC30 u nijansi Deep Violet,i meni je super bio.
Čula sam da su im mat ruževi dobri pravo,a ove nisam probala.
Nijansa je lijepa,ali inače takve nijanse ne nosim :D

REPLY

Imam par farmasi ruzeva...svi su lijepi...licno samo ne volim matt ruzeve jer mi se ljuste usne od njih. Ostali 10ka cista. Pozz

REPLY

Imam par farmasi ruzeva...svi su lijepi...licno samo ne volim matt ruzeve jer mi se ljuste usne od njih. Ostali 10ka cista. Pozz

REPLY

Predivna nijansa!
Zaista mi se sviđa, malo baca na nude pa je idealna za ove jesenske dane, tako žalim što sam propustila prijavu na Farmasi surađivanje sa blogerima, ali nadam se da će biti prilike. ☺

REPLY

Ja zaista imam ogromnu zelju probati jos par ruzeva...

REPLY

Ja nakon svakog mat ruza lijecim usne po 3 dana,ali ih obozavam.Ovaj je onako polumat zavrsnice i nakon njega (a nosila sam ga 2-3 konstantno) nisam imala potrebu za sanacijom usana...i ukoliko jos nisi obavezno probal labello lip butter od vanilije meni je savrsen protiv ljustenja usana i brzo se upije,usne ostavi mekanim i svaki ruz nakon 1o-tak minuta mozes nanjeti preko njega.

REPLY
Autor je uklonio komentar.

slazem se,baca malo na nude,ali ja vise u ovim danima volim tamnije karmine,mada mozda ovaj budem i nosala...

REPLY

Fantasticna boja, nosiva...Morat cu pogledati katalog :D

REPLY

Fantasticna boja, nosiva...Morat cu pogledati katalog :D

REPLY

Volim teksturu ovog ruza,boja divno igleda ! :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates