12. rujna 2015.

Sada vec davne 2004. godine Avon je lansirao parfem pod nazivom Rare Pearls i tada je izgledao kao na slici ispod...


Danas vam ja predstavljam isti taj parfem u novom ruhu.

 Cvijetni parfem koji u visokim notama donosi akorde palisandera,sljive,meda i bibera.Srcem parfema dominira magnolija,dok se u bazi nalazi mosus,sandalovina i paculi.


Nakon prvog spricanja i sama sam ustanovila da je rijec o cvijetnom parfemu.Na prvu mi se ucinio kao dosta jak pa skoro kao parfem za tete.
Nije rijec o takvom parfemu,uopste nije tetast i uopste nije jak u mjeru u kojoj se meni ucinilo,ali jeste jedan od jacih parfema u mojoj kolekciji.Kao i svaki Avonov parfem i ovaj ima onu njihovu specificnu notu.

Meni je ovo idealan parfem za jesen ili zimu.Dosta sam citala da ga djevojke karakteriziraju kao hladan,meni to uopste nije.Ja bih rekla da je ovo vrlo topal,senzualan i zenstveni miris koji ce vas u potpunosti uciniti senzacionalnom,zavodljivom i sampouzdanijom.Vrlo cistog i ozbiljnog mirisa,ali vrlo elegantan.Uzet cu si slobodno i reci da je ovo parfem za svakoga,nije bitna zivotna dob,ali svakako nije parfem za ljeta ili proljeca sto nam sada definitivno i ne treba.


Mnogo je postojan,ja nisam tip osobe koji parfem nosi u torbi svuda naokolo,a kada je ovaj u pitanju za tim nema ni najmanje potrebe.Spric ujutro i tu je do navece.


Opisati miris parfema putem par rijeci je gotovo nemoguce,ali svakako uz malo truda pokusala sa vam pribliziti ono kako ga ja dozivljavam..



Kakve parfeme vi volite i koji najradije birate za ovo doba godine?


*PR proizvod









4 komentari

Ja volim cvjetne ali su mi draži citrusni i voćni u zadnje vrijeme. Ovaj ima jako lijepu bočicu :)

REPLY

Ja sam vjerni fan D&G light blue...a bocica je sa stilom...

REPLY

Bocica je bas lepa, podseca na neke skuplje parfeme. Nisam ga probala, ali deluje mi primamljivo. :)

REPLY

Meni je ljepsa nova od stare bocice,mada vecini se vise dopada stara...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates