2. rujna 2015.

Caooo,caooo...

Ovaj post ce biti nesto drugaciji od prethodnih jer nije rijec o recenziji vec o jednoj skromnoj manikuri..

Moja inspiracija za manikure je Pinterest i bez njega bih uvijek nosila jednobojno nalakirane nokte.Zivio Pinterest!Zivioooo!!!



Idemo redom...

Ja sam neko ko apsolutno uvijek ima lak na noktima te prije svake nove manikure odstranjujem staru.To cinim blaznicama (bilo kojim) i Essence odstranjivacem laka bez acetona.


Zatim lijepo operem ruke i namazem kozicu oko noktiju Avonovom kremicom...


Zaista je odlicna i koristim je u posljednje vrijeme jer mi se koza susi od Eveline tretmana.
Zatim sacekam da se to upije i onda stavljam tretman kao bazni lak..Rotiram tri Eveline 8u1,maximum nail growth i sos...svaki koristim po bocicu i onda 7-10 dana pauze pa sljedeci i tako u krug!


Nakon toga ide lak.Ovaj put su 3 laka u pitanju,crni,pastelna ljubicasta i ljubicaste sljoke!






Crni lak je u jednom sloju,a ova dva su sa dva sloja.

Nakon sto se lak prosusi stavljam top coat i vec duze vrijeme koristim ovaj iz Catrice-a i preodlican mi je.Nokti budu sjajniji,a manikura i po 7+ dana sto mi jako odgovara u posljednje vrijeme.


Zatim nokte pospricam Avonovim sprejem za brze susenje noktiju,sacekam 5 minuta (jer ih ne osusi za 60 sek kao sto je pisalo u katalogu) i manikura gotova...


Nakon toga operem ruke ponovno jer je sprej poprilicno uljan i ostavlja masni trag.Te ih namazem kremom.Atrix mi je omiljena krema ikada.
Naravno stapicima ocistim ono sto je bilo umrljano i to je to.


Manikura na kraju izgleda ovako:





I to bi bilo to.Dosta jednostavno,a lijepo.Ljubitelj sam ovakvih manikura i nadam se da ce se i vama dopasti.Ukoliko zelite jos ovakvih postova molila bih vas da mi napisete u komentaru.Ako je vas inspirisala moja manikura,saljite mi slike u inbox na FB...









7 komentari

Odlicna!!! I naravno, pravi ovakve postove cesce :D

REPLY

Prelepo izgleda, bas mi se dopada kombinacija boja. :D

REPLY

Hvalaa...vec duze vrijeme imam na umu ovakve postove,pa sam se danas odlucila da jedan podijelim i vidim reakcije...

REPLY

Hvalaa...vec duze vrijeme imam na umu ovakve postove,pa sam se danas odlucila da jedan podijelim i vidim reakcije...

REPLY

Hvalaa...vec duze vrijeme imam na umu ovakve postove,pa sam se danas odlucila da jedan podijelim i vidim reakcije...

REPLY

Odlično izgleda. Nokti su ti super :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates