2. rujna 2015.


Tag vec dugo kruzi blogosferom,a mene je nominovala draga kolegica sa bloga Purple Glow ciji blog mnogo volim i redovno pratim.


Pravila ovog taga su sljedeca:

  • zahvali se blogeru koji te je nominovao
  • zakaci sisterhood logo
  • odgovori na deset pitanja iz posta u kome si tagovana
  • postavi deset novih pitanja za blogere koje tagujes
  • taguj pet blogova

Eh sad,s obzirom da nema bloga koji nije odradio ovaj tag ja necu nikoga nominovati niti cu postavljati pitanja iz razloga sto svi blogovi koje bi odabrala su vec pisali ovaj tag...

Pa da ja odgovorim na pitanja...

1. Gdje bi voljela živjeti u budućnosti?

Hmm..ne razmisljam mnogo o tim stvarima,ali svakako da bi voljela zivjeti u predivnom porodicnom okruzenju i tada lokacija nije bitna.Ali kako se ovdje misli na to,ja bi voljela da se vratim u Porec gdje sam provela dobar dio svog zivota.

2. Kakav si vozač?

Hahaha nikakav!Nemam polozeno :)

3. Šta misliš  ko više zaga
đuje planetu; krave ili automobili? (hahaah)

Zavisi! Hahah... O kakvim automobilima i kravama je rijec!

4. Koliko puta si se prva javila nekom brendu i ponudila mu suradnju?

Avon :)

5. Koliko imaš kila?

53 (ove 3 su viska!!!)

6. Omiljeni drogerijski dekorativni proizvod?

Uuu...Catrice s obzirom na kvalitet i cijenu...Ii Essence :)

7. Omiljeni bloger i zašto?

Nemam omiljeni,al volim da citam Sljokicu,Purple Glow,Make up Arenu!I citam ja sve,redovno,posebno ove domace..Aaa zaboravila sam Arkonu!Citam ja sve!

8. Klasificiraš li blogere po tome o čemu pišu ili kako pišu?

Mrzim samo procitat nemogu,neznam,i slicno...pa se na te blogove rijetko vracam...aa volim vise ove iz moje branse!

9. Omiljeni proizvod za ruke i nokte?

Hmmm...Atrix krema,Eveline 8u1 i Essence lakovi!

10. Koristiš li uvijač za trepavice?

Ma kakvi,skakljale bi me po celu!
Preduge su,ii uvijene same od sebe i onda bi to bilo uzas...


Jos jednom hvala Purple Glow,vrlo rado sam uradila tag.Izvinjavam se sto sam malo krsila pravila,los sam ja pravnik!Kod mene su pravila da bi se krsila!Ljubim vas sve do iduceg citanja:*

1 komentari:

Hvala na odgovorima. Nema veze što nećeš nikoga nominirati i ja često kršim pravila tag postova. Ni ja ne koristim uvijač za trepavice :) bojim ga se :) hahaha

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates