1. studenoga 2015.

Svaki put kada listam Avonov katalog zastanem kod tecnih sjena jer su mi zaista oduvijek privlacne tako da sam se mnogo obradovala kada mi je u posljednjem Avon paketicu stigla bas jedna takva sjena u nijansi SOFT BRONZE.Pored  4 klasicne nijanse Avon nam je za ovu jesen predstavio tri predivne novenijanse soft bronze,sparkling platinum i 24K gold.

 Dvofazna sjena sa pigmentima i hidratantnom formulom za smjelu metalik boju.Sjena jeste dvofazna sto cete uociti najlakse ako je ostavite uspravno da stoje i tada ce sav pigment se nataloziti na dnu bocice,a ostatkom ce prevladavati providna tecnost.Protresete i nanesete.
 Sjena dolazi u klasicnom pakovanju sjaja za usne te takodjer ima isti takav aplikator kojim sjenu nanosite na kapak.Sa aplikatora sjena nece kapati,ali prilikom sminkanja dobro obratite paznju na polozaj bocice jer je sjena toliko tecna da ce vam vrlo lako iscuriti sto se meni desilo cak i prilikom slikanja!

 Sjenu sam aplikatorom nanosila na kapak nakon prethodno nanesene Avon baze.Jako lijepo se blenda iako morate proces blendanja ubrazi jer se jako brzo susi i onda ce vam biti mnogo teze.Tokom blendanja imala sam osjecaj kao da radim sa klasicnom kremastom sjenom jer se na kapku i pretvara u kremastu teksturu.

 
 S obzirom da sam ja dobila predivnu zlatno/smedju nijansu ja sam se prilikom prvog koristenja odlucila nanjeti na cijeli kapak jer obozavam takve nijanse.Nakon 2-3 sata nosenja sjena se pocela nakupljati u pregibu kapka i kada sam je zeljela popraviti (prstima jer nisam imala cetkice) samo se skinula i ostala na prstu.Nakon jos mozda sat dva sjena je  skoro u poptunosti nestala sa kapka na moje veliko razocarenje.Imajte na umu da ja imam izrazito masne kapke i da je velika vjerovatnoca da je zbog toga,a vi ukoliko nemate sigurna sam da kod vas nece biti ovih problema.
 Nisam ja odustala tako lako te sam joj trazila drugu primjenu.Ukoliko sjenu nanesete u manjoj kolicini  samo na unutarnji ili vanjski ugao oka sjena ce tu i ostati i savrseno se slaze sa praskastim sjenama.
Ali,pored toga,ja sam njoj nasla jos bolju primjenu.Koristim je kao tus za oci i izgleda presavrseno.Sa aplikatora sjenu uzmem cetkicom ta tus i nanesem uz liniju trepavica.Izgleda bozanstveno,toplo,senzualno.Uz svaku kombinaciju,za svaku priliku.Ukoliko imate ovu sjenu,skida vam se,nakuplja,obavezno je isprobajte kao tus.Ja cu definitivno naruciti jos ljubicastu i plavu.



Imate li Avon tecnu sjenu?Kakva su vasa iskustva?Mozda ste joj pronasli neku drugaciju primjenu nego ja?Pisite mi...Do iduceg citanja :* :*

*PR PROIZVOD

3 komentari

Sto se tice te Avon baze moram da kazem da je ona za mene bila jedno veliko razocarenje. Moja topla preporuka ti je Artdeco baza za senke koju inace koristim vec 10 godina i nikada me nije izneverila!

REPLY

Ja na primer imam avon bazu i obozavam je, bas mi je krivo sto ti ne odgovara :/

REPLY

Ja obozavam Avon bazu,ona je meni odlicna za sve druge sjene...ja mislim da je ovdje ipak do sjene,a ne do baze...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates