7. srpnja 2020.

Dugo nisam pisala o nekom puderu, moram priznati da imam laganu tremu. 

Godinama sam bila u potrazi za savršenim puderom i moram se pohvaliti da sam pronašla jedan takav koji su nakon nekih godinu dana redizajnirali, malo nijanse izmijenili i naravno kako to uvijek biva sa brendovima oni izbacuju ono što valja.

Potraga je ponovno počela i prvi u nizu za isprobavanje nasao se L'oreal infaillible 24h fresh wear.

Iako u momentu kupovine nisam mnogo razmišljala, samo sam odabrala nijansu, platila i izašla, kasnije me uhvatila nervoza. Pa on je fresh wear i u mojoj glavi je to bio puder za suhu kožu.

Nakon kao i uvijek predugačkog uvoda idemo na ono sto vas zanima i zbog čega ste ovdje.



L'oreal infaillible 24h fresh wear tekuci puder obećava:

  • 24h svjezeg izgleda na kozi
  • pokrivanje nepravilnosti
  • bez preslikavanja
  • bez sjaja
  • bez isusivanja
  • bez efekta maske
  • sa novom oxygen tehnologijom (formula koja omogućava koži da diše)
Puder dolazi u staklenoj ambalaži, sa pumpicom koja je meni jako dobra iako sam dosta čitala da se žale na nju. Ima 30 ml i jako je rijetke teksture. Odabrala sam nijansu 125 natural rose (vođena nijansom Infallible 24h matte -> RECENZIJA ).

Odmah moram reći da je izbor nijansi jadan, vrlo mali broj i ako ste svijetle baš ćete se napatiti. Skoro sve nijanse su nekog žutog tona. Ja sam odabrala nijansu prema nijansi njihovog 24h matte pudera i zeznula sam se definitivno. Mislim da sam trebala ići sa svijetlijom, a pročitat ćete i zašto.


Puder ima neku polu matt završnicu i zaista izgleda svježe i prirodno na koži, čak i kada ga setujem jer vremenom prosijam tako da je setovanje nepohodno, Dakle, bez sjaja u mom slučaju pada u vodu. Prosijam se kroz nekih 3-4 sata, ali ništa to nije alarmanto. Meni je važno da kada se prosijam puder ne počne da nestaje sa lica i zaista on ne mrda. Što se preslikavanja tiče ne znam, čekat ćemo zimu i jakne pa da vidimo. Zaista je bez efekta maske jer je jako rijedak i lagan i u jednom tankom sloju uopće ga ne osjećate na licu. 

Prekrivanje, slabo, ne bih ga ocjenila ni kao srednje. Super on ujednači ten, ali da prekriva neke veće nesavršenosti to definitivno ne, ali ovo je isključivo sa jednim tanjim slojem. Već kada se nadogradi dobija na pokrivnoj moći, ali meni je tada nešto teži na licu.

Ne preporučujem više od jednog sloja, a evo i zašto, puder oksidira i zato je nijansa 125 problem. Ona na prvu meni izgleda odlično, stopi se s mojim tenom, ali kada krenem da se prosijavam i puder mijenja boju dobijem nijansu sigurno za 1,5 ton tamniju i to mu je velika mana.

U principu, ovo je jako dobar i lagan puder za svaki dan i za toplo i za hladno vrijeme ako uspijete ubosti nijansu. Ja sam se snašla i sada koristim 2 pumpice L'oreal infaillible 24h fresh wear i ubacim bukvalno zrno jedno Max Factor lasting performance pudera u nijansi 101 tek eto da malo posvijetlim nijansu, a da pri tome ne promijenim teksturu pudera. 

Ne planiram odustati od ovog pudera i idući put uzimam nijansu 130 jer sam za nju dobila preporuke od mnogih.
















Prvo pitanje za sve vas: Je li iko od vas primjetio da je puderu promijenjen naziv? Pogledajte starije verzije oba pudera i vidjet ćete da je naziv bio INFALLIBLE, a ne INFAILLIBLE... Da li je možda do mjesta proizvodnje pudera ili ne, ne znam.




Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates