13. studenoga 2015.

Zdravo,danas cemo cavrljati o laku za nokte.
Essence nam je i ove jeseni/zime spremio nekoliko noviteta medju kojima su i neke nove nijanse cuvenih gel lakova.
Ptice na grani vec znaju koliko volim njihove lakove,a jos ni sama ne znam koliko ih tacno imam u svojoj kolekciji.Posljednjih mjesec dana mjenjam svega 3 nijanse,a na FB stranici ste mogle vidjeti moju omiljenu zagasito plavo/zelenu nijansu.Zaista teska za opisati rijecima.Divna 51 miss captain nijansa,ali danas necemo o njoj.



Danas cemo paznju posvetiti nijansi 47 va-va-voom.
Ja je licno ne bih svrstala u nijanse za jesen/zimu jer je pravi koraljac,a takve nijanse preferiram ljeti.



Na samom cepu cete vidjeti da je rijec o laku sa matt zavrsnicom,ali blago matt zavrsnicom.Samu zavrsnicu bih opisala kao polumat.Ostavlja dojam "ugusenog" sjaja i zaisa izgleda predivno.U najmanju ruku,neobicno.




Klasicna siroka cetkica po kojoj su Essence lakovi poznati,visoka pigmentacija i jako dobra pokrivna moc.Kao i svaki njihov lak i ovaj mozete nanjeti u samo jednom sloju kako bih dobile zeljenu nijansu,mada ja uvijek nanosim dva sloja.Navika!
Essence lakove volim jer su jako dugotrajni i ne moram svaka dva dana mijenjati lak.Ni s ovim nije drugacije.



Nadam se da ste sve probale barem jedan Essence lak i da ih volite podjednako kao i ja.Pisite mi o svojim omiljenim lakovima i nijansama...Do iduceg citanja :* :* :*



*PR proizvod

4 komentari

divna nijansa, a meni su inace essence lakovi super

REPLY

Zaista je nijansa predivna i svidja mi se ideja soft matt zavrsnice.Sigurno ih imam najvise u kolekciji s tim da ne znam tocan broj...

REPLY

Ja ih nisam probaa ali vidim da imaju prelepe boje i definitivno cu kupiti neku :)

REPLY

Nadam se da si do sada probala neki :) definitivno za svakoga imaju po nesto... :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates