12. studenoga 2015.

 

Zdravo drage moje,za danas sam vam odlucila predstaviti jednu od svoje svega dvije Sleek palete.Ovo su ujedno i moji prvi Sleek proizvodi koje sam kupila na blog sale-u kod Selme sa bloga Simply Selma...

Zaista vec dugo zelim probati odredjene Sleek proizvode tako da sam bila odusevljena sto je Selma odlucila da proda svoje paletice.Na listi zelja mi se jos nalaze Sleek rumenila,koja cu nadam se ubrzo da imam u svojoj kolekciji.



 Paleta nosi naziv VINTAGE ROMANCE sto je u skladu sa samnim nijansama koje se nalaze u njoj.Meni su bas sve nekako vintage.Paleta broji 12 sjena od kojih su neke potpuno mat,neke mat sa krupnim sljokicama ,a neke sedefaste.Pigmentacija samih sjena je razlicita od nijanse do nijanse mada je pigmentacijom ova paleta dosta bolja od druge.


 Paleta je pogodnija za vecernje make up lookove tako da ukoliko se odlucujete za kupovinu svoje prve palete mislim da ova bas i nije najbolji izbor.Ipak se odlucite za nesto malo neutralnije.

Ja licno neke od nijansi nisam ni isprobala jer mi odredjene boje ne stoje na ocima,ali to su svega 2-3 nijanse dok u drugoj paleti ima vise sivih tonova koje ja ni pod rubrikom razno ne stavljam na svoje kapke.



 1. Pretty in Paris - sivo-bijela sedefasta sijena koja na kapcima vise ide na bijelo i ja je koristim na unutarnjem kutu oka.Ne trusi se,visoka pigmentacija.
2.Meet in Madrid- zlatna sedefasta nijansa koju sam do sada najvise koristila.Odlicno se blenda te je takodjer jako visoka pigmentacija.
3.A Vow in Venice-  ova i naredna nijansa su meni jako puno slicne,iako u paleti izgleda kao ljubicasta na kapcima je skoro pa smedja sa ljubicastim podtonom,spada u sedefaste nijanse.Takodjer jako visoke pigmentacije,odlicno se blenda.Pomalo trusi.
4.Marry in Monte Carlo - mene ova nijansa asocira na Francusku,na salove,sesirice,na ljubav...dosta slicna prethodnoj nijansi,ali kada se stavi na kapak dobije se prava bordo nijansa sa ljubicastim podtonom,visoke pigmentacije,sedefastog finisa,odlicno se blenda te se ne trusi.




5.Court in Canes - tamnije zlatna nijansa,sedefastog finisa,visoke  pigmentacije,ne trusi se i odlicno se blenda.
6.Lust in LA- jos tamnija zlatna nijansa sa zelenim u podtonu,ovisno od svijetlosti nijansa dosta varira pa ide i na maslinasto zeleno i na zlatno-smedje,sedefastog finisa,visoke pigmentacije,ne trusi se te se odlicno blenda.
7.Honeymoon in Hollywood - u paleti ova nijansa izgleda skoro ista kao i prethodne dvije ljubicaste nijanse dok na kapku vise ide na bordo,mat finisa sa krupnim sljikicama koje se nisu sakrile i na kapcima izgledaju super,ne previse napadno.Malo vise se trusi,super se blenda,srednje pigmentacije.
8.Bliss in Barcelona - po meni je ovo prava ljubicasta nijansa  koju sam na kapak stavljala cisto radi ovog posta jer ne nosim ove nijanse i poprilicno je lose pigmentacije i na samom kapku vise izgleda kao siva nego ljubicasta...ne trusi se i solidno se blenda.




 9.Romance in Rome- je plavo-ljubicasta nijansa koja na kapku izgleda kao isprana crna boja i uopce mi se ne svidja,jako lose pigmentacije,sedefastog finisa,ne trusi se,a blendanjem (ukoliko duze blendate )skoro u potpunosti nestane s kapka.
10.Propose in Prague - za mene je ovo boja cigle :)...svijetlo smedja sa narandjastim u podtonu,definitivno najkoristenija nijansa u paleti,koristim je za svaki make up look u pregibu kapka i odlicno se blenda,ne trusi se,jakoo visoke pigmentacije te je potpuno mat.
11.Forever in Florenc - tamno bordo  mat nijansa sa krupnim sljokicama,ali sljokice ne ostaju na kapku,dosta cesto sam je koristila za vanjski kut oka,povremeno i na pregibu kapka,visoke pigmentacije,savrseno se blenda te se ne trusi.
12.Love in London - crna mat sjena sa krupnim sljokicama koje takodjer ne ostaju na kapku,visoke pigmentacije,ne trusi se,odlicno se blenda,a ja sam je mokru koristila i kao eyeliner. 





Bez obzira na sve nedostatke same palete,na losu pigmentaciju odredjenih nijansi ja sam jako zadovoljna samom paletom i ovo je jedan od rijetkih proizvoda koje sam tolikooo silno zeljela,a na kraju se nisam razocarala.

Uskoro cu vam predstaviti i iducu paletu koja je LIMITED EDITION.



Imate li neki Sleek proizvod?Kako vam se cini vintage romance paleta?Biste li ju kupile?Imate za preporuciti neki Sleek proizvod?Pisite mi...do iduceg citanja :* :*

3 komentari

Joj divna mi je ova...sva romanticna :D
Imam Sleekovu Oh so special paletu i bas je mnogo volim :D Mislim da bi mozda i ti trebala nabaviti tu :D

REPLY

Joj divna mi je ova...sva romanticna :D
Imam Sleekovu Oh so special paletu i bas je mnogo volim :D Mislim da bi mozda i ti trebala nabaviti tu :D

REPLY

Jooj znamm sutiii...zelim i ja oh so special,to je definitivno paleta sa mojim nijansama..a ova je bas romanticna i vintage,bas joj naziv odgovara...uskoro cu pisati o drugoj paleti..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates