25. studenoga 2015.



Zdravo ljepotice moje,danas cemo procaskati o dva nova sheer & shine ruza za usne koja sam dobila u Essence novitetima za jesen/zimu.

Pakovanjem me podsjecaju na  Maybelline color sensation liniju ruzeva.Providni poklopac u boji ruza te ostatak pakovanja predivne srebrenkaste boje.

Nijanse koje vam ja predstavljam su 01 my first love i 04 hidden secret.U kolekciji mozete pronaci 12 nijansi medju kojima nude nijanse preovladavaju.




Prva nijansa 01 my first love je svijetlo roza,onako perlasta i na usnama ostavlja decentan sjaj. Lagana tekstura ne ostavlja osjecaj tezine,dosta je prozracna i nije ljepljiva.Pigmentacija je dosta slaba tako da ne ocekujte neku boju na usnama,kako sam vec rekla ostavlja samo suptilni sjaj.Zbog svoje lagane i balzamaste teksture prilicno zadovoljavajuce njeguje usne i u ovim hladnim danima dodje super kao zamijena balzamu





Nijansa 04 hidden secret  je pravi nudac,sa dosta boljom pigmentacijom,tako da od njega ocekujte predivnu nude nijansu na usnama.Trajnost mu nije jaca strana,ali s obzirom na teksturu vrlo lako se nanosi,ne preljeva se preko usana te popravke nece biti problem.Traje nih 2-3 sata ukoliko u medjuvremenu ne jedete,ne pijete i ne pricate mnogo!Ova zadnja stavka ce vam sigurno predstavljati problem ukoliko ste pricalica kao ja.





Za cijenu od 4.25 KM mislim da cete dobiti sasvim solidan proizvod koji cete sigurno iskoristiti.Ukoliko ipak trazite nesto vise od ruzeva ili uopce ne volite shine zavrsnice svakako si opet nabavite jedan primjerak jer prelijepo izgleda u kolekciji.

Dopadaju li vam se novi Essence ruzevi?Koji su vasi omiljeni drogerijski ruzevi?Pisite mi...Do iduceg citanja :* :* 

 

*PR PROIZVOD

2 komentari

Oba su prelepa.Ja ne znam odkada nisam kupila neki ruz koji nije nude :)

REPLY

Volim nude ruzeve,ali nemam ih toliko puno,vise imam crvenih i tamno ljubicastih..drazi su mi :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates