23. lipnja 2016.

Byphasse brand je konacno dosao i na nase BH trziste.
Byphasse je španjolska kozmetika prisutna u preko 60 zemalja svijeta na 5 kontinenata. Njega lica i tijela  su njihov prioritet,a odlikuje ga visoka kvaliteta i povoljna maloprodajna cijena.
Byphasse kozmetiku mozete pronaci u svim CM i Konzum poslovnicama.


Kako sam u posljednjih pola godine zaista posvecena svojoj kosi u zelji da naraste prvi proizvod koji sam odlucila isprobati je tecni keratin.

Byphasse tecni keratin sprej kako oni kazu je cudotvorni sprej namjenjen revitalizaciji suhe kose vracajuci joj prirodan sjaj te je cini mekom i svilenkastom.Olaksava stiliziranje kose.Ulje keratina stiti vlakna kose i jaca prirodnu zastitu kose, te odmrsivanje sini laksim.

Mnogo volim kako moja kosa izgleda kad je ispeglana.Svaka dlaka na svom mjestu,a samopouzdanje na vrhu.Medjutim rijetko posezem za peglom jer imam tanku kosu koja je zaista podlozna ostecenjima,a svi oni sprejevi za zastitu kose od topline mi nemaju nikakav efekat cak sta vise imam osjecaj da mi se kosa mnogo vise susi od njih.Tako da sve sto ce uciniti da moja kosa izgleda i priblizno kao ispeglana je moj must have proizvod.










Byphasse keratinski sprej se nanosi na vlaznu ili suhu kosu.Ja sam ga koristila na oba nacina i efekat je isti.

Moji krajevi kose su vec sad dosta suhi i pomalo osteceni jer izbjegavam sisanje vec 7 mjeseci.Do izrazaja je njihova suhoca dosla kada sam promijenila boju kose u svijetlo smedje.

Sprej sam koristila svega par puta,ali sasvim dovoljno da znam da li mi se dopada ili ne.

Kosa nakon njegovog nanosenja izgleda zaista sjajna,jako mekana i svilenkasta.Mnogo mi se dopada sto se ne lomi vec ostaje ravna kao ispeglana.Za razliku od moje ispeglane kosa,kada nanesem ovaj sprej kosa mi se doista ne mrsi i nemam potrebe za cestim cesljanjem.

Takodjer moram da spomenem jednostavnost nanosenja s obzirom da je u spreju.Tecnost se ne razlijece okolo vec direktno na kosu tako da se ne gubi proizvod.

Sam miris proizvoda je odlican,osvjezavajuci i ljetni.Sto moja prijateljica kaze,kosa ti mirise na plazu i ljeto.


Moja kosa je u tjemenu masna tako da sprej nisam nanosila na cijelu duzinu vec samo od sredine prema krajevima.Kosa mi se nije brze mastila sto je slucaj kada koristim neka ulja jer jednostavno prodju kroz dlaku i tako mi se kosa doslovno kroz par sati umasti.


Nadam se da sam vam uspijela olaksati kod odabira Byphasse proizvoda jer su omjer cijene i kvalitete zaista nevjerovatni.Do iduceg citanja :* :*

12 komentari

Zanimljiv proizvod. Da li štiti od topline?

REPLY

Nazalost ne,ali ja svakako ne vjerujem u funkciju tih proizvoda jer oni u principu samo treba da u dodiru sa toplotom proizvode ono sto dlaka tad gubi.Meni od Baleinog spreja kosa se vise susi nego sto gori od pegle,fena ili figara bez zastite.

REPLY

Ovo mi trebaaa :) Bila sam nedavno na bazenu i kosa mi je uzasno suha .. moram ovo nabaviti

Charming Coco

REPLY

Odlicno je...ja ga spricam non stop po kosi :)

REPLY

ja nigdje ne procita koliko kosta isto tako ni na jednoj slici se ne vidi sastav sto je bar meni veoma vazno

REPLY

6.95 KM,a meni zaista sastav nije bitan,ne razumijem se u isti stoga ne pametujem na blogu o sastavu jer nisam kompetentna...a s obzirom da je okrugla boca,slova jako bljeda i bijela nije se mogao uslikati lijepo.

REPLY
Autor je uklonio komentar.

Omisljam se da li da kupim ovaj proizvod i ova tvoja recenzija me vuče ka da Super post! Nadam se da ćeš me zapratiti! Pozdrav!
marmelade01.blogspot.ba

REPLY

odličan je...ja ga koristim svaki dan i jos uvijek ga nisam potrosila.

REPLY

Lijepo. Htjela bih probati ali molim te dali znas ima li ga u dm..? Hvala

REPLY

Ima, dosupan je i u DM poslovnicama

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates