28. listopada 2020.

 U posljednjem periodu nemam mnogo vremena da pišem na blogu iako mi neizmjerno nedostaje, ali kada mi se neki proizvod zaista dopadne onda odlučim da sjednem i malo vam natipkam o njemu.

Ako me pratite na instagramu, možda ste negdje naletili na neki stroy gdje se žalim na opadanje kose koje je uslijed nekog težeg perioda i stresa bilo preintenzivno. 

Pokušala sam sa Vichy Dercos energising šamponom koji je namijenjen upravo spriječavanju opadanja kose i nije bilo nikakvih rezultata, zatim sam potrošila litru Afrodita koprivinog šampona sa istom namjenom, ali efekta nije bilo. Sasvim slučajno sam u DM-u otkrila Linoderm Follisan šampon i losion koje sam odlučila da probam pa šta bude.

Linoderm follisan šampon je bioaktivni tretman za kosu koji sadrži bioaktivne sastojke izolovane iz mlijeka, amino-kiseline bogate sumporom, esencijalne masne kiseline, vitamine i biljne ekstrakte i namijenjen je problemima pojačanog opadanja kose, tanke i rijetke kose, masne kose, peruti i iziritirane kože glave.




Follisan šampon sadrži bioaktivne sastojke koji deluju na sam folikul dlake, na kožu glave i na kosu direktno.

Sprečava preuranjeno opadanje kose i stimuliše rast nove kose, zahvaljujući proteinima izolovanim iz mleka i inozitolu, koji pospešuju metaboličke procese u samom folikulu.
Follisan šampon brzo vraća volumen, svima koji se suočavaju sa problemima pojačanog opadanja, tanke i retke kose. Smanjuje potrebu za čestim pranjem masne kose. Otklanja perut i umiruje iziritirano vlasište.

Preporuka za korištenje je da ga nanesete na kosu i ostavite da djeluje nekoliko minuta i zatim isperete. 

U momentu kada ga nanesem na kosu, na mojoj kosi blago zapjeni i nakon nekoliko minuta ta pjena u potpunosti nestane. Ja koristim svoje drugo pakovanje šampona i već vidim razliku u količini opadanja kose, dakle nije prestala opadati, ali je količina u odnosu na prije u potpunosti zanemariva. Pored smanjenog opadanja kose primijetila sam da mi je perut u potpunosti nestala kao i da me koža glave uopće više ne svrbi. Po pitanju rasta kose, ima i tu nekih manjih promijena koje najviše primjetim po rubovima glave gdje imam dosta nove kose koja me poprilično nervira, ali neka je.




Kosu sa ovim šamponom šamponiram samo jednom, što do sada nisam radila jer inače su mi trebala uvijek dva šamponiranja. Kako mi se činilo da ne pjeni i da mi neće baš oprati kosu, prijatno sam se iznenadila već nakon prvog pranja jer kosu baš lijepo opere i već pri ispiranju šampona sa kose osjetite onaj čisti i škriputavi momenat.

Nakon njega nisam imala problema sa zamšrenom dlakom, ali redovno i najnormalnije na nosim balzam/masku za kosu nakon korištenja.

Vjerujem da vas možda zanima i momenat mašćenja kose pa da vam prenesem svoje utiske i po pitanju toga. Kosu perem dva puta sedmično i poprilično sam i sa tim zadovoljna, a šampon za suho pranje sam potpuno izbacila. Kosa mi prvi dan bude potpuno čista, dakle ne dešava mi se situacija kao prije da prvi dan ujutro bude čista i već pred kraj dana masna, sutra dan kosu mogu najnormalnije svezati bez da je moram špricati šamponom za suho pranje, a treći dan bude već masnija, ali u odnosu na prije, taj treći dan mi kosa izgleda kao drugi dan prije.





 Follisan losion  je također bioaktivni tretman protiv opadanja kose, Sadrži follicusan i pantenol

✅ Sprečava opadanje kose i stimuliše rast nove
✅ Hrani, jača i održava normalnu strukuturu vlasi
✅ Sprečava stvaranje peruti i revitalizuje kožu glave
✅ Uklanja višak masnoće
✅ Ne iritira i ne isušuje kosu i kožu glave




Losion je jednostavan za upotrebu, potrebno je samo naprskati kosu i kožu glave jednom dnevno i bez ispiranja ostaviti da djeluje! Za postizanje produženog djelovanja aktivnih sastojaka preporučuje se upotreba uz follisan šampon.

Od samog starta losion zaista nisam nanosila jednom dnevno, nego kad imam vremena da pustim da se kosa osuši od njega. Zaista ne masti kosu, najnormalnije se osuši i kosa izgleda kao i prije nanošenja losiona. Sporije se troši u odnosu na sam šampon, tako da sam trenutno negdje na pola prve bočice losiona. Nanosim ga na način da kosu dijelim u sekcije i špricam na tjeme te onda lagano umasiram.


Za oba proizvoda kažu da promjene nastaju vrlo brzo, a kroz 3-4 mjeseca aktivnog korištenja u potpunosti nestaju problemi. Ja planiram nastaviti upotrebu šampona i losiona u narednim mjesecima, a trenutno ih koristim sigurno neka dva mjeseca, možda malo jače.






Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates