20. studenoga 2015.


Prije koji dan je i meni konacno stigao paketic od Ovnaka sa Essence i Catrice novitetima tako da ocekujte mnogo recenzija.
Meni je prva zapala za oko cokoladna paleta,meni zapravo sve sto je cokoladno i u nazivu ima cokoladu zapadne za oko.Sta bi!
Ambalaza vam je sigurno dobro poznata jer je Catrice vec mnogo puta do sada izbacio neku paleticu sa istom ambalazom.




Koncept palete je odlican,6 nude cokoladnih nijansi od kojih su 3 matt,a 3 shimmeraste su savrsena kombinacija i takvu paletu bi svaka od vas trebala imati.

Svih 6 nijansi su apsolutno "moje" jer za takvima najcesce posezem kada se sminkam i jednostavno su moja sigurna zona.Mada ponekad volim eksperimentisati pa ubacim i neku smijeliju nijansu.Ali rijetko...

Zaista sam bila odusevljena sto je paleta meni stigla i nisam mogla docekati da je isprobam.Koristim je od prvog dana.


Pigmentacija kod svake nijanse je drugacija,ali generalno je slaba.Ocekivala sam da ce Catrice nakon nekoliko lose pigmentiranih paleta ovaj put malo vise paznje posvetiti tome.Nazalost,nije.


Ukoliko trazite nesto na dnevnom nivou,zaista bi trebale posvetiti paznju ovoj paleti.Takodjer ukoliko tek pocinjete da se sminkate i niste najstrucnije osobe na svijetu,zaista bi vam trebala jedna ovakva paleta.


(baza + 4 sloja )




(baza + 4 sloja)

Iako je pigmentacija dosta losa,ja je koristim jako cesto.Odgovara mi ta nepigmentiranost jer ne moram biti 100% precizna pa i u najvecoj zurbi mogu nanijeti malo sjene na oci..


UPDATE: Imam potrebu da vas obavijestim da paletica mnogo bolje suradjuje sa Catrice prime & fine bazom za sjenu nego sa Avon bazom koju sam ja koristila dok sam testirala sjene.Sasvim slucajno sam jednom prilikom uzela Catrice bazu umjesto Avon i iznenadila se koliko su sjene intenzivnije na ocima nego sa Avonovom.Tako da ukoliko vas je navela moja recenzija da odustanete od ove palete,ja se duboko ispricavam zbog svog promasaja i savjetujem vam da ukoliko se odlucite za ovu paleticu ujedno uzmete i Catrice prime & fine bazu... Recenzija baze na ovom linku

Svidja li vam se cokoladna paleta?Koliki ste ljubitelj svega cokoladnog?Do iduceg citanja :* :*

 

*PR prizvod

14 komentari

Imam je i moji dojmovi su slični tvojima, dobra paleta za dane kada sam u žurbi :)

REPLY

Odlicna mi je za jutarnje spremanje jer nije mnogo pigmentovana pa je ne moram pretjeranooo mnogo blendati...svega par minuta posla...

REPLY

Nijanse su lijepe,mada tih nijansi najviše imam :D

REPLY

Meni je ova paletica predivna i oprostila bih joj losu pigmentisanost :) <3

REPLY

Veeliki sam ljubitelj svega čokoladnog kao i zemljanih nijansi na očima. Ova paletica je pravo savršenstvo boja. :) I iako imam mnogo ovakvih nijansi i ovu bih paleticu rado kupila. :D

REPLY

Znam kako ti je.Ja takodjer najvise imam ovih nijansi,ali ih i dalje nemilice skupljam jer su mi najdraze...

REPLY

Ja sam joj takodjer oprostila slabiju pigmentaciju...

REPLY

Kupi,neces se pokajati.

REPLY

imam Catrice matte paletu, pa me bas i ne cudi da je i ovoj pigmentacija losija strana. Kako god, nijanse su stvarno prelijepe

REPLY

ja imam isto matt,bright i rose i sve su lose pigmentacije,ali opet kada se uzme srazmjer cijene i kvaliteta mislim da je solidna za svoj cjenovni rang...

REPLY

Odlicna je paletica, ja imam matt, i relativno dobro se ponasaju u kombinaciji sa avon bazom-za te pare , ali cu probati i tu catrice, da uporedim :)

REPLY

Nisam je probala ali vjerujem da je kao i rose paleta koja mi super surađuje sa prime and fine bazom :D

REPLY

Da,da..skroz su one ok sa Avon bazom,ali ipak su bolje sa Catrice bazom.Probaj pa javi :)

REPLY

Ja sam tek nakon posta slucajno koristila Catrice bazu ii onda se sjetim da sam u postu o bazi koristila rose paletu i da mi je pigmentacija bila super...ali u posljednje vrijeme kasno palim pa me ne cudi da mi se ovo desilo...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates