7. studenoga 2015.


Nutra effects Avonova micelarna voda sa active seed kompleksom i bobicama koje ciste kozu.Bez sapuna,parabena i boja.Alergijski testirana te pogodna za osjetljivu kozu.
Namijenjena uklanjanju necistoca i make up-a s koze.


Micelarnu testiram vec nekoliko dana sto je sasvim dovoljno da steknem odredjene utiske.

Krenuti cu od pakovanja koje me podsjeca na cisto.Nije glomazno,a dobit cete 200 ml proizvoda sto je sasvim dovoljno.
Otvor nakon sto odvrnete poklopac je po meni najsavrseniji za tecne proizvode jer na takav nacin ne mozete pretjerati s kolicinom.

Miris je nesto sto ne smijem preskociti i sto je na mene ostavilo negativan utisak.Vise volim kada neki proizvod za lice nema mirisa nego da ima poprilicno neugodan.Miris ove micelarne neki uporedjuju sa medicinskim,neki sa mirisom sredstva za dezinfekciju.Mene podsjeca na klor,na miris zatvorenih bazena,ali u znatno manjoj mjeri.Prednost mu je ta sto jako brzo ispari te se stoga ne zadrzava na kozi.

Micelarnu prvenstveno koristim kako bih uklonila sminku sa lica,ali povremeno i  ujutro prije nego sto zapocnem svoju rutinu.

Postupak je sljedeci.Blaznicu natopim micelarnom i potom prvo uklanjam sminku s lica,a zatim s ociju.Kao i svi mi.
Kada je lice u pitanju nije bilo neugodnosti.Nije mi izazvala iritaciju,crvenilo niti me je peckala sto je bio slucaj s odredjenim proizvodima istog tipa.Kozu mi nije isusila na odredjenim mjestima na kojima je to ucinila prethodna micelarna.Posao koji obavlja na licu je savrsen.Cista 10!
Da predjemo na oci...samo dva puta sam uklanjala sminku s ociju i oba puta sam se pokajala.Nazalost,micelarna mojim ocima ne odgovara.Peckanje,svrbez,crvenilo i suze,ali imajte u vidu da su moje oci osjetljive i na veliki broj proizvoda su slicno ili isto reagirale.

 Kada sumiram sve,ja sam poprilicno zadovoljna micelarnom i vjerujem da cu je nastaviti koristiti jer mi je jako bitno to sto mi ne izaziva nikakve komplikacije na licu.Za oci cemo koristiti nesto drugo.



Jeste li vec probale nutra effects miceralnu?Kakva su vasa iskustva?Pisite mi...Do iduceg citanja :* :*



*PR proizvod

2 komentari

Razmisljala sam da je narucim jer volim imati micelarnu, ali ako nadrazuje oci, onda preskacem jer obicno micelarnom skidam sminku s cijelog lica ukljucujuci i oci... radije cu opet kupiti garnierovu :D

REPLY

Citala sam kod drugih da iako imaju osjetljive oci nije izazvala iritacije i nije ih peckalo..ne mora djelovati na svima isto...mozda bas tebi bude odlicna :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates