6. lipnja 2020.

Sigurno ste maštale da možete spasiti krajeve kose bez makaza? Znam, i ja sam. Baš iz tog razloga sam i isprobala Elseve Dream long liniju proizvoda za kosu.
Generalno imam lijepa iskustva za L'orealom kao brendom kada je u pitanju kosa. Posljednje 2 godine koristim isključivo njihovu farbu, Casting gloss i vidjela sam jako veliku razliku na samoj dlaci u odnosu na period kada sam koristila sve druge farbe. 



Posljednjih 3-4 mjeseca moja kosa je narasla na dužinu kakvu nisam imala sigurno posljednjih 5 godina jer spasa mojoj kosi bez makaza nema i tu mislim na doslovno šišanje svakih mjesec eventualno nekada pređem i na dva, ali nikada duže.

Prvo što ću naglasiti je da sam se posljednji put šišala u oktobru mjesecu prošle godine, nekih centimetar kose, nikada više od toga. I tada sam se prvi puta odlučila na kupovinu No haircut cream iz Dream long linije. Nisam očekivala nikakva čuda, jednostavno uvijek koristim neke leave in proizvode pa mi se učinilo super da kada već kupujem, kupim upravo ovu kremu koja je bila relativno nova na tržištu. 



Kaže ovako: No haircut cream štiti kosu od lomljenja, zaglađuje ispucale vrhove i štiti kosu od toplote do 180 stepeni. U svom sastavu ima biljni keratin, vitamine i ulje ricinusa, jača kosu i pomaže kod održavanja željene dužine kose. 

Srednje guste tektsure, predivnog mirisa. Jako lijepo se nanosi na kosu, ne otežava je, ne masti je, ne slijepi krajeve kose. Nanosi se na suhu ili vlažnu kosu. Ja sam je uvijek nanosila prije sušenja kose, dakle nakon što kosu osušim peškirom, a prije fena. Da, ja uvijek koristim fen jer u suprotnom imam jake glavobolje pa mi se neda primijeniti tu metodu prirodnog sušenja kose. 

Kosu poprilično često i peglam i uvijak figarom u posljednje vrijeme iako to jedan dobar dio svog života nisam radila. Kod leave in proizvoda mi je važno da nakon što ih nanesem i osušim kosu, te je potom peglam ili uvijam oni na mojoj kosi ne ostavljaju onaj masni sloj, vjerujem da znate na šta mislim. Nanesem leave in proizvod onda osušim kosu i kad je peglam ona se sva slijepi i zacakli od njega. Eh, s ovim toga nema, tako da vjerujem da ga zbog te lagane teksture dlaka u potpunosti upije.

Meni je ovo druga bočica od 200 ml koju sam gotovo potrošila do kraja. Mislim da mi je pomoglo kod održavanja vrhova zdravim, ali ne mislim da će ova krema učiniti čuda ako vam je kosa jako oštećena i možda sam ja imala sreće da sam je počela koristiti odmah nakon šišanja. Moji vrhovi su i nakon 8 mjeseci zadovoljavajuće zdravi iako bi možda bio red da ih skratim.



Maska za kosu (300 ml) iz iste linije je također namijenjena dugoj i oštećenoj kosi za intenzivan oporavak vrhova. Kroz godine sam shvatila da maska ne čini čuda i da nikada neće, ali meni je kao tretman neizbježna jer imam jako tanku dlaku, a poprilično puno kose, te mi je uvijek potrebno nešto što će mi pomoći da se kosa ne petlja i da je umiri kako bi ja imala prostora da s njom "radim", a uz to ako se pokaže kao dobra njega, onda je to veliki plus.



Srednje guste teksture, lijepo se nanosi i upija u kosu, ne masti je, ne otežava i za drogerijsku masku pruža dosta dobru njegu. Generalno, kako sam i navela na samom početku, meni je L'oreal kao drogerijski i pristupačan  brend izuzetno kvalitetan i kroz godine sam koristila dosta njihovih proizvoda.


Šampon, definitivno proizvod koji me najmanje dojmio. Potrošila sam otprilike 3 bočice, zapravo dvije skroz i evo ova treća ima manje od pola. Možda će vas sada zbuniti situacija šampona, ako ste prethodno čitali post prije ovoga, ali ajde ovako, ja imam omiljeni šampon, ali kako imam tijeme koje se jakooo brzo zasiti onda sam u par navrata ubacila ovaj šampon i potrošila ga. 




Imam dosta masno tjeme i možda zbog toga mi se ovaj šampon najmanje dopao od sva tri proizvoda jer zbog ricinusovog ulja poprilično brzo mi umasti kosu, već pred kraj drugog dana od pranja ona je masna. Ali ako izuzmeno to, moram naglasiti da sam primijetila u periodu dok sam koristila ovaj šampon da mi se količina male kose i onih iritirajućih dlačica povećala i ono što ja mislim da će vam svima biti drago da čujete, kosa raste brže. Dakle, farbam se svaka dva mjeseca jer tek otprilike tad imam nekih centimetar izrasta. Ovaj šampon sam prvi puta kupila u januaru i već krajem februara sam se morala farbati jer sam imala popriličan izrast. Ofarbam se ja početkom marta, nakon 15 dana sam imala skoro centimetar izrasta na kosi. A sve vrijeme sam koristila samo ovaj šampon, zapravo kompletnu liniju, ali proizvodi koje nanosim na krajeve kose mislim da nisu ništa uradili po pitanju njenog rasta. 

Vjerujem, zapravo znam da nisam jedina koja je primijetila brži rast kose od ovog šampona jer smo u jednoj ženskoj grupici baš mnogo razgovarali o ovom šamponu i dosta djevojaka je iznjelo isto mišljenje, da kosa raste brže.

Linija još sadrži i balzam, ali ja balzame generalno izbjegavam i ne koristim tako da ga nisam nikada ni kupila, a nemam ni namjeru.



Do idućeg čitanja :* :*

1 komentari:

Koliko puta na tjedan se mora prati kosa sa time?

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates