21. srpnja 2015.

Ljepotice moje  odlucila s vama podijeliti svoje utiske o proizvodima koje cesto koristim,a do sada nisam pisala o njima ili pak jesam,ali nedovoljno...Ima tu proizvoda koji mi se zaista dopadaju,a i onih koji su za mene totalni promasaj.


U danasnjoj koripici kao sto mozete vidjeti nalze se sljedeci proizvodi:


1. TUSIRALICE


Kada su tusiralice u pitanju radije biram kremaste,ali u ovom mjesecu su me kupile Palmolive tusiralice.Jako mnogo pjene što naprosto obozavam te jako lijepo mirisu,svjeze,što je meni vrlo vazno za tusiralice posebno za jutarnje tusiranje.Svjezi miris kupke me najbolje razbudi.Do sada sam probala ove dvije i tu ne planiram stati.Plava kupka je zapravo nesto tipa pilinga u sebi sadrzi minerale mrtvog mora i aloa vere dok je ljubicasta anti stress sa esencijalnim uljima.
Za cijenu od cca 3 km mogu reci da je proizvod jako kvalitetan i da je svakako vrijedan vase paznje.


2.UMIVALICE


Konačno je dosao red da vam napisem ponesto o svojoj omiljenoj umivalici za lice te onoj sasvim solidnoj.
Afrodita CLEAN PHASE linija za njegu lica sadrzi nekoliko proizvoda,ali ja sam se zadrzala na gelu za umivanje i druge zaista nisam probala jer me nisu privlacili.
Ovo je definitivno najbolji gel za lice koji sam probala,koristim ga skoro godinu dana i nemam namjeru da ga mijenjam.Koristim ga za uklanjanje ostatka sminke i odlicno radi svoj posao,ukloni apsolutno sve i kada nakon toga tonikom predjem preko lica na blaznici ne ostaju tragovi pudera.Miris nije jak sto ja jako volim kod svih proizvoda namijenjenih za lice opcenito,jednostavno mirise na cisto.Namijenjen je svim tipovima koze iako bas ne volim posebno takve proizvode moram priznati da me ovaj nije iznevjerio.Masne dijelove lica solidno matira dok osttak lice ne isusuje dodatno.Cijena mu je oko 8 km.

Zatim Baleina roza umivalica o kojoj se mnogo pisalo te sam ja nakon tolikog citanja o njoj odlucila da je isprobam.Ja nemam posebne rijeci hvale za nju.Ovo je sasvim solidna umivalica,nesto gusce teksture te pomalo prejakog mirisa.Meni licno ova umivalica nema lijep miris grejpa vec bas suprotno,miris mi je u potpunosti vjestacki.Pakovanje je predivno,s pumpicom sto je pojednostavilo upotrebu jer vam nikada ne moze izaci vise proizvoda.Kako uklanja sminku zaista ne znam jer je ja koristim ujutro.Takodjer je namijenjena svim tipovima koze.Cijena oko 4 km.


3.MASKARA


Avon ultra shock maskaru sam narucila prije nekoliko mjeseci u setu sa parfemom i mlijekom za uklanjanje eye make up-a...
Nisam joj se nesto posebno radovala jer sam u katalogu vidjela da je cetkica gumena i do sada nisam imala prijatna iskustva s takvim cetkicama.Ova cetkica je definitivno sve suprotno od onoga sto sam ja ocekivala.Ne lijepo trepavice vec ih predivno "rasceslja" i cetkicu koristim i s drugom maskarom i o tome sam pisala ovdje. Maskaru sam koristila svega mjesec dana jer je bila prilicno suha iako je dosla apsolutno zapakovana te s toga mislim da je sama od sebe takva,ne znam,jel' vi imate isti probem ako ste je koristile??

4.AVON SPREJ ZA ZASTITU KOSE OD TOPLINE


Nikad ne obracam paznju na sastojke ili to radim vrlo rijetko tako da nisam bila upucena sa u proizvodima ovog tipa ima alkohola niti mi je to bilo logicno,ali eto ocigledno ima i to na vrlo visokom mjestu..Kada sam primjetila da mi se kosa dosta vise susi i dosta vise steti od kako koristim ovaj sprej obratila sam paznju na sastojke i uocila alkohol na jako visokom mjestu te sam ga prestala koristiti.Ovo je drugi sprej ovog tipa koji sam probala,prethodni i onaj kojem sam se na kraju i vratila je Balein sprej i s njim sam zaista zadovoljna,ne isusuje mi kosu i stiti je od fena jer samo zato mi je i potreban jer ja ne koristim figaro i peglu,a posebno ne ljeti.Pored standardnog mirisa Avonovih proizvoda za kosu (ili se meni bas zadesilo da sve sto sam za kosu probala ima isti miris) koji je dosta prijatan ovaj sprej meni nista drugo nije pruzio s toga ga sigurno vise nikada necu kupiti.Vidjela sam da pored ovog spreja postoji sprej za volumen,za ravnanje kose i jos neki.Jeste li ih probale?

5.ACETON


Inace koristim Solvente acetone jer ih nemilice trosim i jako mi je zao svakih 10 dana aceton placati po 5-6 km,a i nisam primjetila nikakve lose utjecaje ovoga acetona na moje nokte.Ali kako sam zaboravila da kupim aceton,a bio mi je hitno potreban u lokanoj piljari sam kupila ovaj Royal Line i zaista necu vise nikada.Tek sam uvidjela koliko jedan aceton moze isusiti nokte,ali doslovno isusiti.Pojavile su mi se zanoktice,koza oko noktiju je strasno gruba.Aceton sam proslijedila mami i ona je zaista zadovoljna i nema losih pojava kao kod mene.



Jeste li probale nesto od ovoga?Sto mislite o ovim proizvodima?Do iduceg citanja :* :*



3 komentari

Palmolive tuširalice jaaako volim, a imaju tako svježe mirise da bih kraj ljeta mogla samo s njima dočektati :)
Avon Shock maskara je i kod mene imala istu sudbinu. Također se osušila otprilike nakon mjesec dana.

REPLY

Trenutno koristim rozu Palmolive kupkicu i mirise najljepse moguce...Znaci maskara je sama od sebe takva,nije do mog primjerka..a steta jer je cetkica jako dobro...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates