26. srpnja 2015.

Jeste li cule za  Avon zeleni serum?Danas cu vam ja ukratko reci svoje misljenje o istom..


Avon Advance Techniques daily shine serum za suhe vrhove je hvaljeni zeleni serum iz Avona.Pored seruma u daily shine liniji mozete pronaci i ostatak proizvoda za njegu kose.Ja nisam koristila nista iz navedene linije osim ovoga seruma i s njim sam jako zadovoljna.


Serum je namijenjen suhim vrhovima s cime  vecina zenske populacije vodi veliku bitku posebno ukoliko kosu bojite.Iz Avona kazu da proizvod trenutacno vraca sjaj suhim vrhovime te ih istovremeno hrani s cime bi se u potpunosti slozila.


Serum dolazi u staklenoj bocici od 30 ml te na vrhu ima pumpicu koja omogucava lakse doziranje proizvoda te se na pumpici nalazi poklopac.



Miris je srednje jacine,jako je prijatan.Tekstura seruma je masnija i podsjeca na ulje ni previse rijetka ni previse gusta,rekla bih nesto izmedju.Ovisno od duzine vase kose dozirat cete proizvod te s obzirom na teksturu seruma pripazite jer bi vam kosu dodatno mogao umastiti.




Serum sam pocela koristiti prije skoro 2 mjeseca nakon sto sam osisala sve ono sto se moralo osisati te sam nakon toga odlucila pustiti kosu sto nisam vec nekih 7-8 godina.Kosa mi je s klasicne bob frizure za dva mjeseca presla ramena i nema tragova ostecenjima niti suhim vrhovima iako sam se u medjuvremenu farbala.

Koristim ga i na kosu posusenu rucnikom i na suhu kosu,ovisi kako se kad sjetim,ali ga svakako koristim redovno,nakon svakog pranja kose (svaka 2-3 dana).Promjena je vrlo primjetna,kosa mi je mnogo sjajnija sto je cak primjetila i mojaa jaca polovina.Na serumu je naznaceno da sprijecava kovrdjanje kose sto mi se zaista dopada jer mi je to povremeno potrebno.Kosa mi se mnogo manje petlja te se samim tim mnogo lakse rascesljava.Sve u svemu da svedemo utiske,kosa mi je mnogo sjajnija,meksa i neostecena sto je vrlo tesko kada imate plavu farbanu kosu.

Cijena seruma varira,ja sam svoj platila 4,50 KM dok je u katalogu 11/2015. 6,50 KM


Koristite li vi cuveni serum?Do iduceg citanja :* :*

2 komentari

Eh serum, odavno ga želim naručiti a nikad da uhvatim svoju Avon Lady, moraću se sama učlaniti ako želim kupovati :) Imaš lijepe nokte :)

REPLY

Tako sam je ja trazila i sad kad sam je pronasla ne znam prestat kupovat...hvala ti puno :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates