22. srpnja 2015.

Drage moje u proslom Avon katalogu 10/2015. na snizenju su bile predivne Avon Glow bronzane perle i sa regularne cijene od 25,90 km spustile se na 9,90 km.Trenutno se nalaze i u katalogu 11/2015. sa nesto visom cijenom od 18,50 km.

Ponudjene su tri nijanse:

1.DEEPEST BRONZE - najtamnija
2.BRONZED - srednje tamna
3.PINK BRONZE - najsvijetlija

Ja sam se odlucila za pink bronze jer su ove dvije za mene pretamne,a i vise su namijenjene kao bronzer sto meni nije bilo potrebno.


Pakovanje me asocira na ljeto,more i plazu.Tvrda plasticna kutijica koja pomalo nalikuje pakovanjima krema za auncanje.Ispod poklopca se nalazi spuzvica kako bi sprijecila ispadanje i raspianje kuglica i pomalo neugodno mirise.Negdje sam procitala da perle imaju miris nekog Avon parfema pa se nadam da to nije istina jer meni bas i ne mirisu ugodno,ali svakom svacije.Neugodni miris spuzvice sam rijesila jednostavno tako nemojte da vas ova moja kritika sprijeci ukoliko imate namjeru da ih kupite.Spuzvicu jednostavno lijepo operete i to je to.



Perle se ne truse i nisu nimalo mekane tako da nema straha da ce vam se zgnjeciti ili rasuti.Pigmentacija je solidna.Kazem solidna jer ja ih koristim kao hajlajter i tu odlicno obavljaju zadatak.Ponekad ih koristim u unutarnjem kutu oka ili ispod obrve,ali najvecim dijelom kao hajlajter.Najlaksi nacin nanosenja je kistom,vjerujem da drugacije i ne moze,a ja sam se najbolje snasla sa pljosnatim kistom koji je namijenjen za tecne podloge mada meni nikada nije radio taj posao te je konacno pronadjena svrha njegovog postojanja.
Vjerujem da ste shvatili da ima simerastu zavranicu jer se kako sam vec napisala najbolje pokazao kao hajlajter.






Licu daje svjeziji izgled,a ja jedva cekam da vidim kako ce izgledati nakon par dana suncanja i lijepog tamnog tena :)

I za kraj pogledajte kako izgledaju nijanse uslikane na prirodnom svijetlu i pod blicem..



Kako vam se dopadaju perle?Jeste li ih koristile? Do iduceg citanja :* :*







2 komentari

Imala sam bronzane perle, trošila sam ih sto godina, na kraju su u smeću završile, jer ih je nemoguće potrošiti. Te bi mi vjerovatno još duže stajale, jer jako rijetko koristim hajlajter, ali izgledaju toliko lijepo da počinjem misliti da im neću odoliti :)

REPLY

I meni izgledaju skroz nepotrosive.Ne koristim ni ja hajlajt pretjeranonogo,onako kad se sjetim,ali od kad su stigle apaolutno svaki dan su u upotrebi jer su skroz drugacije od obicnog hajlajtera,a jos je i ljeto pa sveeee izgleda mnogoooo ljepse :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates