6. srpnja 2015.

Kako to biva na kraju jednog,a pocetkom narednog mjeseca tako vam i ja donosim svoje favorite...vec znate da nisam pretjerano pisala favorite jer mi nema smisla da iz mjesec u mjesec ponavljam iste proizvode pa s vremena na vrijeme kada me nesto novo odusevi nadje se u favoritima...

Krenuti cu od proizvoda za kosu jer sam odlucila mnogo vise paznje posvecivati kosi nego inace iz razloga sto  sam konacno odlucila da pustim kosu,dosadile mi bob frizure...
Tako su se ovdje nasla 3 proizvoda...

PANTENE PRO-V AQUA LIGHT SAMPON

Do sada sam se dosta igrala kada su samponi u pitanju kao sto vec znate,neki sa silikonima neki bez,ali nakon sto sam probala ovaj sampon (bez silikona) mislim da ga jos dugo necu mijenjati.Kosa mi se dosta sporije masti,dosta je laksa i vrlo bitna stavka koju sam primjetila je da od kako koristim ovaj sampon kosa mi se uopste ne elektrise.Pored toga kosa mi se ne lijepi za tjeme i ima taman onoliko volumena koliko joj je potrebno...


GARNIER ULTRA DUX MRVELLOUS MASK sa uljima argana i kamelije

Ova maska bozanstveno mirise,al bozanstveno,miris ostaje u kosi do narednog pranja,ako ni zbog cega drugog onda vrijedi radi mirisa...Maska je namijenjena suhoj i bezivotnoj kosi sto je meni bilo prijeko potrebno jer sam nakon Avonovog spreja za zastitu kose od toplote kosu bukvalno sasusila,to je bilo horor stanje,nikad gore krajeve nisam imala,ma sta krajeve skoroo cvise od pola duzine svoje kratke kose...i onda sam krenula u pohode i tu sam pronasla ovo cudo,na snizenju!Maska odlicno radi svoj posao,kosa mi se zaista opravila,na pocetku sam je koristila na svako pranje,a sad vec 1-2 puta sedmicno,nekad na suhu kosu pa prespavam,a nekad na mokru pa drzim 10-20 minuta.U svakom slucaju proizvod vrijedan paznje .






AVON CUVENI ZELENI SERUM

O cemu svi pricaju??Sto je to toliko posebno??Sad znam...od kako sam ga pocela koristiti cak i moj dragi decko je poceo sve cesce da zamjecuje moju kosu,dovoljno je da kazem da u posljednje vrijeme sve vise hvali sjaj moje kose...znaci djeluje...Suhi vrhovi??Njih vise nema...kosu sam oporavila s prethodnom maskom i neizbjeznim makazama prije nesto vise od mjesec dana i odmah nakon toga pocela da koristim serum i dan danas su mi vrhovi kao da sam se tek osisala.Serum mi je pomogao da ih odrzim na zivotu.Vrlo bitno je da nije tezak i po samoj teksturi (iako to apsolutno nisam provjerila) mislim da nema silikona jer nije tezak i gust,vec bas poput obicnog ulja se razljeva.Ukoliko imate kosu koja se brze mati,samo pazite da ne idete previse prema tjemenu jer se kosa automatski umasti,a ukoliko vam je kosa suha,a niste probali ovaj serum,pa sta cekate??

Kad su u pitanju proizvodi za lice tu imam 2 favorita...

CATRICE MOUSSE MATT PUDER ZA LICE*

O njemu sam vam vec pisala ovdje.Ono sto moram da kazem je da je ovo apsolutno favorit medju puderima ikada.Ovaj proizvod je fantastican.Apsolutno matira lice čak i na ovim ogromnim vrucinama.Iako je pjenaste teksture apsolutno je lagan na licu i prozracan,vremenom ne mijenja boju.



CATRICE SUN GLOW SHIMMERING BRONZING POWDER (medium skin)*

Kako dodje sunce,tako i ja potegnu za bronzerom.Zimi ne volim koristiti bronzer,volim kad sam bljedunjava,onako prirodno.Ovo je ujedno i moj prvi bronzer jer nikada nisam znala kako cu ja to koristiti a da ne pretjeram tako da se jos uvijek ucim,ali do sada jos uvijek nisam promasila.Koristim ga svakodnevno,vise za vecernje varijante jer je simerast pa je prikladniji.






Za kraj sam ostavila svoju omiljenu kupku ovoga ljeta.

NIVEA CREME SMOOTH

Lagana,pjenasta,predivnog mirisa.Kozu ostavlja mekanom,a miris se neko vrijeme zadrzava na kozi.




Nadam se da su vam se dopali moji favoriti.Koji su vasi favoriti  za jun?Do diceg citanja :* :*

*PR proizvodi

3 komentari

Nisam koristila niti jedan od ovih proizvoda, ali mogla bih probati serum :) bas me privlaci :)

REPLY

Nisam koristila niti jedan od ovih proizvoda, ali mogla bih probati serum :) bas me privlaci :)

REPLY

Serum je odlican...svakako preporucujem :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates