15. srpnja 2015.

Ljepotice moje,danasnja tema posta je izvrsna maskara.Meni u principu zaista sve maskare odlicno rade svoj posao jer imam dosta duge i prirodno uvijene trepavice i da mi nisu bijele sigurno da maskaru ne bi ni koristila.Opet imam neke odredjene kriterije koje mora ispuniti,a to bi bilo da nije previse rijetka i da mi ne lijepi trepavice prilikom nanosenja.

Na trzite prije nekih pola godina (mozda malo vise) Essence je plasirao Lash Princess (rozu) maskaru koja je usla na velika vrata i jako lijepo prihvacena.U skorije vrijeme na trzistu se nasla i druga verzija Lash Princess maskare (zelena) koja trepavicama pruza efekat umjetnih trepavica.
Nisam bas sigurna kako bi najbolje opisala ovu maskaru,ali evo ulozit cu malo truda.
Za razliku od prethodne cetkica je ravna,na vrhu uza te se prema kraju siri.Rekla bih da je debljina cetkice standardna i podsjeca na najobicnije cetkice.Prilikom otvaranja na cetkici ne ostaje visak proizvoda sto nanosenje cini jednostavnim.Meni je sasvim dovoljan jedan sloj da bi dobila savrsen efekat.Koliko taj efekat ostavlja dojam umjetnih trepavica ne bih vam znala reci jer nikada nisam koristila umketne trepavice,ali vrlo lijepo su produzene i sto je meni najvaznije dosta tamne.Inace uvijek moram nanositi 2-3 sloja jer mi uvijek ostane par bijelih trepuskica i onda zaista budu primjetne dok s ovom nemam tih problema i u jednom sloju uspijem obuhvatiti sve trepavice.




I za kraj sam ostavila jednu malu zamjerku,nesto sporije se susi ii zna se desiti da ukoliko bas ne pazim se preslika sto je vidljivo na slici ispod te ujedno mozete vidjeti kako ova maskara izgleda na mojim trepavicama...




Jeste li isprobale ovu maskaru? Sto mislite o njoj? Pisite mi..Do iduceg citanja :* :* 

* PR proizvod

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates