26. srpnja 2015.

Prije koji dan sam objavila na FB da sam pronasla Ebeline blender i bila sam prilicno uzbudjena jer do sada nisam imala priliku koristiti hvaljene spuzvice.





Prije prvog koristenja spuzvicu sam oprala  po proceduri,blagi sapun/sampon/kupka i topla voda.Nakon susenja spuzvica je konacno bila spremna za koristenje.
Jedva sam cekala...



Kao sto znamo beauty blender (prethodno nakvasen te dobro iscjedjen) radi na principu tapkanja te s njim puder utapkavate ne razmazuje te ga pa  samim tim puder na licu izgleda dosta prirodnije bez prugica i spurica.Sam oblik beauty blendera omogucava nam da puder utapkamo na sve  dijelove lica te vrh spuzvice sluzi kako bi lakse puder utapkali na podrucje ispod ociju i oko nosa,a ostatak spuzvice koristimo za ostatak lica.Pored toga sto se moze koristiti za puder mozete ga koristiti da izblendate korektor.


Mnogi su pisali hvalospjeve o ovoj verziji beauty blendera pa sam ja shodno tome zaista mnogo ocekivala.Priznajem da sam poprilicno ostala ravnodusna na ovaj proizvod te vam ne mogu reci niti kupite niti nemojte.Meni nekako cetka bolje "lezi" za ovaj zadatak.
Svakako cu mu dati jos koju sansu,mozda jednostavno treba vise vremena dok se prilagodim,ali u vecini slucajeva ostanem pri prvobitnom misljenju.

Vjerujem da su beauty blenderi s razlogom hvaljena pomagala,a posebno orginalna verzija beauty blendera jer sigurno da postoji razlika u kvaliteti s obzirom na razliku u cijeni.

Ova mala pinki spuzvica solidno utapka puder,a mnogo bolje korektor ispod ociju.Ne upija mnogo proizvoda sto je vrlo vazno.Ne ostaju tragovi po licu niti negdje bude vise proizvoda nego sto bi trebalo.Ruku na srce nije ona toliko losa,ali moja ocekivanja su bila velika te sam ocekivala cuda pa sam i nekako razocarana te ostala ravnodusna.



Nakon prvog koristenja spuzvicu sam ponovno oprala po istoj proceduri i vec se na dnu pokidala.



Cijena spuzvice je cca 7 km i za tu cijenu ne ocekujem ekstra kvalitet,ali sam ocekivala barem dva mjeseca koristenja...




Jeste li vec probale neku od ovih spuzvica?Imate li savijet za pranje?Do iduceg citanja :* :*

2 komentari

Ja sam kupila onu iz Mullera i isto sam ostala ravnodušna, nije zapravo da sam puno i očekivala od nje... Držim se ja svojih bebica kistića. :D Btw predivni su ti nokti. :))

REPLY

Hvala ti mnogo :) vjerujem da je jako losijeg kvaliteta od orginal bblendera pa tako da se nisu ni pokazale...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates