23. siječnja 2016.


 Ruzevi u jumbo olovci vise nisu nikakva novost,tako da svaka kompanija vise-manje je izbacila svoju verziju.
Danas cemo o Avonovom ultra colour lip crayon-u u predivnoj Raspberyy Rush nijansi.



 Mnogo mi se svidja ambalaza i ove divne zvjezdice,ambalaza je limitirano izdanje za praznike koji su vec iza nas.Dno pakovanja je u boji ruza i ujedno se odvrce te tako mozete pomijerati ruz i uvijek ga mozete zavrnuti natrag.Mislim da je ovo gotovo nepotrosivo.


Kremasta i lagana tekstura sa malo slabijom pigmentacijom.Da biste dobili potpuni efekat trebat ce vam 2 sloja,ja sam cak stavljala i tri.Bez obzira na kolicinu slojeva ruz i dalje gotovo da ne osjetite na usnama,nece vam dodatno otezavati.Usne uspijevaju kliziti jedna preko druge.
 Zbog same teksture nece vam isusivati usne.


 Postojanost je takodjer nesto sto me zaista odusevilo.Jako su dugotrajni i postojani i nece vam otici s usana uz pice,sa jelom nisam testirala.Kada pocne nestajati sa usana to cini ravnomjerno,a ne od sredine prema krajevima te tako ostavljajuci "okvir".

Ocekivala sam da cu ruz moci nositi bez olovke,ali nisam uspijela jer mi se vrlo malo razljevao preko usana.Jako malo,ali meni zaista primjetno.Tako da bih mu to navela kao jednu jedinu manu.









Hvala vam na citanju i svakom vasem divnom komentaru,do iduceg citanja :* :*

*PR PROIZVOD

8 komentari

Ne svidja mi se samo sto ovoliko sija..podseca me na balzame za usta :)

REPLY

Moguce,ali zaista nije ni slican balzamu.Jako,jako je dobar :)

REPLY

Golden Rose ima slično izdanje baš su jeftini. Gledala sam recenzije i jako su pozitivne.
Ti si super kao i uvijek.

REPLY

Hvala ti mnogo...Nazalost nemam gdje kupiti GR kozmetiku,a zaista sam i ja citala pohvale za njihove ruzeve u olovci...

REPLY

Hvala ti mnogo...Nazalost nemam gdje kupiti GR kozmetiku,a zaista sam i ja citala pohvale za njihove ruzeve u olovci...

REPLY

Meni se svidja kako ti stoji ova boja! :)

REPLY

Meni se svidja kako ti stoji ova boja! :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates