28. siječnja 2016.


Vec sam vam pisala o svojoj suradnji sa Born Pretty sajtom u postu sa prstencicima.

Danas vam predstavljam jos jedan komad nakita koji je stigao sa njihovoj sajta.Narukvicu nisam sama odabrala nego su mi je oni dodali jer nisam narucila upunom iznosu koji su mi odredili.



Kao i prstenje,narukvica je od bizuterije.Dosta je tanka i siroka tako da je jako tesko nositi,mora se dosta paziti da se ne zakaci za nesto.Mislim da ce biti mnogo laksa za nositi ljeti kada ne bude dugih rukava i jakni.

Mnogo mi se svidja privjesak na narukvici,ali mi opet smeta sto nije fiksiran vec se pomjera tako da cesto zaluta i na prvu ne dolazi do izrazaja.


Takodjer sam vam u prethodnom postu spomenula da Born Pretty sajt ima besplatan shiping ma gdje god da se nalazite,dosta pristupacne cijene i mnoge proizvode na snizenjima.Dostava je u par sedmica,ali sasvim normalno za sajtove ovoga tipa.




*PR proizvod

Do iduceg citanja :* :*

Ukoliko se odlucite za kupovinu mozete iskoristiti 10% popusta na kod SXBT10

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates