22. siječnja 2016.

Kad god mi netko spomene balzam u boji moja prva asocijacija su Rosal i Labello balzami od visnje.Kao klinka sam obozavala takve balzame jer sam imala senzualno crvene usne,dijete!

Podavno sam sebi iz Avona narucila balzam u boji za "odrasle".Pakovanje balzama je identicno pakovanju ruza s tim da je bijele boje i mene asocira na cisto.Zasto sam rekla balzami za "odrasle"?Bas zbog pakovanja koje asocira na ruz,a ruzevi su nekada bili namijenjeni samo odraslima.
 

Nisam mnogo ovekivala od samih balzama,ali su me prijatno iznenadili.Iako su balzami u boji i nekako od takvih proizvoda bas i nisam navikla na neku hidrataciju ovi je zaista pruzaju.Naravno da vam nece pomoci kod mnogo isusenih usana cak mislim da ce izgledati neuredno jer ce se boja zavlaciti u sve to,ali ukoliko redovno njegujete usne i hidrirate ih dodatno mislim da ce ovo biti pravi pogodak.

Balzame sam najcesce nosila u dnevnim varijantama kada ne zelim karmin,ali ipak zelim neku blagu boju na usnama.Odlicno su mi posluzili onda kada nisam znala sto staviti na usne ili mi je sve bilo previse,a opet mi je nesto trebalo.

Iako je ambalaza identicna ambalazi ruza,sami balzami nisu tvrdi kao ruzevi i jako lijepo se razmazuju u dodiru sa usnama tako da malo paznje treba posvetiti nanosenju.Necete moci bez ogledalceta kao kad nanosite obicni balzam.

Cesto sam Reviving raspberry nijansu koristila i preko nekog jako jako mat ruza u dnevnim varijantama da to malo ublazi ili ispod kao zastitni sloj da mi ne isusi usne.




 Reviving raspberry je prava raspberry nijansa.Na usnama ostavlja blagi rozikasto/crveni trag.









 Caring coral* nijansa mi je nedavno stigla i iz samog naziva mozete skontati da je rijec o koraljnoj nijansi koja na prvu djeluje dosta narandzasta,mada to na mojim usnama nije. 




Nijansa reviving raspberry je bila u ponudi prije 4-5 mjeseci,a nijansa caring coral je nova sa jos dvije perlaste nijanse.Pored novih nijansi razlika je i u samoj formuli balzama te tako nove nijanse za razliku od starih u sebi sadrze pcelinji vosak, shea maslac i vitamin E.Poboljsanost u formuli je zaista primjetna.

Nadam se da ste probale ove balzame i da mi mozete napisati svoja iskustva...Do iduceg citanja :* :*

*PR proizvod

7 komentari

aaa nijase su predivne ali bih vise bih odabrala ovu koraljnu :)
GIVEAWAY na mom blogu: http://mystiquel0ve.blogspot.ba/2016/01/himalaya-herbals-giveaway.html

REPLY

Nisam isprobala, ali su jako dobri-barem sto se tice misljenja domacih blogera :D

REPLY

meni je koraljna takodjer draza :)

REPLY

Ok su mi skroz....mislim da su zasluzili vise paznje nego baby lips :)

REPLY

Imam Reviving raspberry i volim ga <3
Sad me zanima i ovaj Caring coral, bila bih sretnija da si stavila swatcheve :D

REPLY

Meni je drazi caring coral...hvala za napomenu,ja sve vrijeme prelistavajuci post primjetim da nesto nedostaje...ubaceni swatchevi :)

REPLY

Meni je drazi caring coral...hvala za napomenu,ja sve vrijeme prelistavajuci post primjetim da nesto nedostaje...ubaceni swatchevi :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates