19. siječnja 2016.


 Sigurno ste vec upoznate sa Born Pretty sajtom i vjerujem da vam je kao i meni prva asocijacija na taj sajt plocice za pecatiranje noktiju.

Nedavno me kontaktirala Jenny ispred njihovog sajta i poprilicno sam bila iznenadjena jer sam prije  mozda nekih godinu dana odbila suradnju jer su mi nudili snale i rajfove...nisam ja taj tip...

Ovaj put su mi ponudili da izaberem bilo sto za neki sitniji iznos mslm oko 10-15$,ne drzite me za rijec...

Plocice za pecatiranje nisam htjela jer imam kompletan asortiman Konad plocica i koristila sam mozda svega 2-3 uzorka po jednom...bacen novac i to ne sitan..
 Odlucila sam se za nakit,koji ne nosim pretjerano pa ga i ne kupujem pa reko haj dzabe je...

Izabrala ja ogrlicu,prstenje i dodase oni i narukvicu,zaista divan gest..


 Set od 4 prestana je moje prvo prstenje ikada.Moram priznati da sam bila uzdudjena zbog toga i jedva sam cekala da stignu.U prilog ide i cinjenica da sam 3 dana u paketu drzala narukvicu i ogrlicu dok sam prstenje nosala.

S obzirom da su bizuterija prilicno su dobro uradjeni.Meni je bilo bitno da mi ne ostavljaju one plave tragove po prstima.




 Jako lijepo izgledaju na prstima i uz okrugle nokte idu mnogo bolje neko kockaste,tad mi izgledaju jos cevapastiji prsti,a ovako ih malo produze.
Idu zaista uz sve,mogu se nositi po jedan,svi u kompletu,po jedan na svakoj ruci,zaista odlicna kombinacija.

Dosta dobro upotpuni sve!



 Ja licno ne volim svaki od ovih prstenova podjednako,ali ovaj sa strelicama mi je najdrazi i njega gotovo svaki dan nosim.Mislim da cete se sloziti samnom oko njegove ljepote.



Mislim da se ovaj nikako ne uklapa u ovaj komplet,nekako mi izgleda poprilicno staro,uglavnom njega vjesto izbjegavam mada je i on nosiv,nije toliko los.



Ovaj mi je odma na drugom mjestu po ljepoti i njega takodjer jako cesto nosim.



Ovaj apsolutno ne volim.Nosila sam ga samo radi slikanja.Njegov fazon je sto moze na pola prsta,a moze i kao normalan prsten,ali mi je zaista glomazan i ne ide mi uz mene.Bolje receno,smeta mi...

Cijena prstenja je bila cca 2$ i vrlo pohvalno je sto imaju free worldwide shipping.Na sajtu mozete pronaci sve i svasta,ali doslovno.Meni je isporuka stigla za tacno 4 tjedna iako su mi rekli da stize za 5.Nista dodatno nisam placala,postar na vrata donjeo,cak ni u postu nisam morala ici.

Ja sam zaista zadovoljna kako je ovo sve ispalo i uskoro imam u planu naruciti neke druge stvari sa sajta koje su mi zapale za oko.









Do iduceg citanja :* :*


*PR PROIZVOD



 

9 komentari

Prstencici su predivni! :) <3

REPLY

I meni je najljepši taj prvi, mada na tebi svi odlično izgledaju! :)

REPLY

I meni je najljepši taj prvi, mada na tebi svi odlično izgledaju! :)

REPLY

Jako su lijepi, uslikaj nam i ostalo sto si dobila :)
Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

REPLY

Odličan post, prstenje je jako lijepo, i ja imam sa strelicama sličan kao kod tebe, nikad ga ne skidam sa ruke :D

REPLY

Majdo moja,ti uvijek mene pohvalis...Mada ima nesto i za tebe sto ce na tebi odlicno da izgleda :*

REPLY

Uskoro ide ogrlica :) hvala ti,divna si :)

REPLY

Obozavam ovaj sa strelicama :) bas su mi ove strelice idealne za prstenje :*

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates