21. siječnja 2016.


Cao ljepotice,krenuti cu sa izvinjenjem.Puder sam slikala nekoliko puta kako bi dobila zadovoljavajuce fotografije i zaista se pristojno namucila i prije koji dan se razmisljam da li napisati post ili ne jer nisam imala potpuno misljenje o ovom puderu.Odlucila sam sacekati jos malo i u medjuvremenu mi je kartica otisla,sa njom i sve slike i tako sam vam morala ponovno slikati,polupotroseni proizvod.

Iz Catrica kazu....

"Kremasta tekstura Even Skin Tone Beautifying Tekućeg pudera sadrži SPF 25 i pruža srednje do visoko prekrivanje. Dermatološke studije su pokazale: nakon samo 8 tjedana svakodnevne primjene Even Skin Tone Beautifying Foundation tekućeg pudera dokazano se smanjuje vidljivost pigmentacisjkih nepravilnosti.* Dugotrajna, njegujuća tekstura smanjuje vidljivost tamnih mrlja i nepravilnosti boje za svilenkast-mat, gladak ton kože. Za savršen, blistav ten!"




 Pakiranje mi se mnogo dopada,staklena mat ambalaza sa pumpicom za lakse doziranje.Koliku cete kolicinu istisnuti ovisi od vas,u principu ne mozete pretjerati.
Ambalaza mi se zaista svidja,izgleda jako privlacno i nimalo jeftino.Kolicina proizvoda je standardnih 30 ml.Dolazi u 4 nijansi od kojih bi rekla da je nijansa 005 even ivory najsvijetlija dok nijansa 030 even sand najtamnija.

Tekstura samog pudera je dosta kremasta i lagana,podsjeca me na BB kreme. Vrlo je laka za blendati i meni je najbolje suradjivala sam beauty blenderom.

Prekrivna moc ovog pudera je srednja i sasvim je dovoljna.Ukoliko puder pokusate nadogradjivati napraviti cete haos na licu jer ce se sloj lijepiti za sloj i poceti prenositi po licu,sto mu je slaba tacka.

Iz Catrica kazu da je zavrsnica ovog pudera svilenkasto matt s cim se ja ne bih slozila.Puder je sve samo ne mat,ali iako imam masnu T-zonu ovaj puder mi zaista lijepo "legne" na lice.Uz setovanje kamenim puderom izdrzi kao i svaki drugi matt puder na mom licu,ne prosijam se brzo.
 Rekla bih da ima prirodan zavrsetak,ostavlja dojam zdrave koze.









Ja nemam velikih nepravilnosti na licu niti imam pigmentacijskih mrlja tako da ne mogu reci da li zaista koristenjem ovoga proizvoda 8 tjedana se njihova vidljivost smanji.


Meni zaista odgovara puder zbog svoje teksture za dnevne varijante jer nije tezak na licu i ne ostavlja mi osjecaj maske na licu.




Jeste li koristile Catrice Even skin puder?Ili mozda i neki drugi koji preporucujete?
Pisite mi,do iduceg citanja :* :*

*PR proizvod











































































4 komentari

Nisam koristila ovaj proizvod, ne volim inače pudere koji matiraju kozu. Ako ga probam, ne bi stavljala vise od jednog sloja :)
Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-ultra-beauty-lip-stylo.html

REPLY

koristim pudere koji matiraju kozu jer imam masniju T zonu tako da mi je to i potrebno i dodatno jos nanesem puder u prahu i sve to super se drzi na mom licu..
posjeti moj blog :)
mystiquel0ve.blogspot.ba

REPLY

Ovaj puder nije matt....isprobaj,odlican je...

REPLY

I moja T zona je masnija te takodjer preferiram matt zavrsnicu,mada u posljednje vrijeme volim laganije pudere u dnevnoj varijanti,matt su mi previse teski...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates