8. siječnja 2016.

Pozdrav od mene i u ovoj godini.Htjela sam uzeti sebi odredjeni vremenski period slobodno od svega,ali kako se blize ispiti i u tom periodu necu moci tipkati odlucila sam ipak napisati post.



Uobicajeno je da se krene pisati o favoritima prethodne godine i na vecini blogova ste mogle citati postove tog tipa.Ja necu pisati o favoritima prethodne godine niti o favoritima prethodnog mjeseca vec cu s vama podijeliti najcesce koristene proizvode u posljednjih nekoliko mjeseci.


Kategoricki sam ih podijelila,tako da cemo krenuti od lica...

Za lice sam koristila Essence my skin mattifying kremu koja kosta svega cca 4 km i radi odlican posao.

 
Kad su u pitanju puderi rotirala sam dva i u posljednjih par dana treci koji sam uzasno zavoljela.
O Manhattan puderu sam vec pisala i nakon recenzije sam ga jos vise zavoljela.O Catrice puderu jos uvijek nemam formirano misljenje iako sam skoro pola pakovanja potrosila.A sa Essence sam trenutno u ljubavnom odnosu,a sta ce biti vidjet cemo,koristila sam ga svega 10-tak puta...




 




Tu su takodjer neprevazidjeni Rimmel stay matt kameni puder,obozavani Catrice bronzer,jako dobra Essence kamuflaza za podocnjake i predivno rumenilo koja mnogo volim.Maybelline colorama blush u broju 10.




Za oci sam aktivnije pocela koristiti nepravedno zapostavljenu Catrice bazu i ponovno je najbolja.Kada su palete u pitanju Sleek vintage romance,Avon 8u1 nude shimmering te Catrice chocolate nudes.







Naravno bez tusa i maskare to ne bi bilo to,pa sam izvdojila svoja tri omiljena tusa te definitivno najbolju drogerijsku maskaru ikada lash princces od Essence-a...


Za obrve sam nasla idealnu kombinaciju koju u skorije vrijeme nemam namjeru mijenjati...

 
Za usne su mi ubjedljivo najbolje kroz cijelu godinu bile Essence olovke koje su za svoju cijenu od oko 2KM prekvalitetne,najkoristenija bila je nijansa 06 satin mauve,nakon njeg svima poznati Golden Rose velvet matt ruzevi te Avon ruz u olovci u nijansi raspberry rush.


Tu je jos i klasik medju ruzevima,najomiljenija crvena nijansa od Flormara (nazalost ne znam nijansu,ogulila mi se,ali rijec je o matt ruzu).



Tu su takodjer i 2 cetke koje terorisem od ljetos..



Za kraj mi ostaje omiljena mazalica iz Avona i sampon nad samponima..




I to bi bilo to...Sto ste vi najvise voljele u prethodnim mjesecima?Pisite mi...Do iduceg citanja :*


6 komentari

Toliko zalim sto nemamo Catrice u Srbiji da sam dosadila i Bogu i narodu! :D Essence olovke za usta su super i slazem se sa tobom!

REPLY

Sve te razumijem...tako je i meni za odredjene proizvode...

REPLY

Zelim isprobati sve Essence olovke i nadam se da cu ubrzo imati priliku :)
Novi post, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/noviteti-1.html

REPLY

Sleek mi izgleda fenomenalno. Ovu zelenu četku imam i savršena je doslovno! Žao mi što nisam našla još neku . Sve essence-ovo je preedobro.

REPLY

Obavezno ih kupi.Najfenomenalniji Essence proiyvod.Iako je iyasla ta nova veryija,meni su obje podjednako dobre,ima razlike u teksturi,ali meni je to skroz OK...

REPLY

Sleek je definitivno moja investicija godine kad su palete u pitanju.Zaista sam odusevljena.Zelena cetka je odlicna,ja imam i rozu...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates