18. siječnja 2016.

Probala sam nekoliko Avon losiona za tijelo iz njihovih razlicitih linija.Ubjedljivi favorit ove zime mi je Avon Care losion za tijelo sa glicerinom i bademovim uljem.

Proizvod od 400 ml sam platila svega 4,50 KM i tu kolicinu sam za mjesec dana uspijela skoro potrositi.Sebi sam ostavila na dnu pakovanja cisto da mi se nadje jer je proizvod odlican.Pored losiona za tijelo u istoj liniji ste mogle pronaci kremu za ruke i lice i nisam sigurna da li je bilo jos nesto.Linija je bila dostupna u ja mislim novembru i mislim da je bila limitirano izdanje.

Losion je jako lagane teksture,pomalo vuce na gelastu,odlican je za isusenu kozu kakva je moja.Jako lijepo hidrira i vrlo brzo se upija.A miris je jos fantasticniji.Ja mnogo volim miris badema.



Nedavno mi je na adresu stigao paketic od Avona i jako sam se obradovala jer je u paketicu dosao jos jedan losion za tijelo.Pored losiona sam dobila i kremu za ruke i lice s tim da mi krema za lice ne odgovara jer je namijenjena suhoj kozi,a moja je masna.

Losion za tijelo sa kakao maslacem i vitaminom E za cijelodnevnu hidrataciju.Ocekivala sam da ce biti jaceg mirisa,mada nije.Miris je jako lijep i prijatan.Nesto je gusce teksture od prethodnog losiona,ali se jako brzo upija bez obzira na teksturu.





Meni zaista prija,kozu mi izvrsno hidrira i miris se poprilicno zadrzava.


Ne znam sto bi vam vise mogla reci o losionima jer pored osnovnih karakteristika i mog odusevljenja nemam vam sto dodatno prenjeti.Mada bi o svom odusevljenu mogla pisati jedno tri sata.



4 komentari

Svi Avonovi losioni su mi odlični :) Novi post na: http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/oriflame-delights-from-nature-cream-trio.html

REPLY

Pakovanje prvog mi je preslatko ^_^

REPLY

Pored ova dva volim njihove buttere iz planet spa linije...

REPLY

Pakovanje ga i prodalo :) a kasnije i kvaliteta

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates