28. siječnja 2016.


Matirajuci fluid sa ekstraktom vocnih kiselina za masnu i kozu sklonu pristicima.Nemam posebno velikih problema sa pristicima,poneki u onim danima i ne bas svaki mjesec,ali sa masnom T-zonom sam nadoknadila sve one probleme koje imate vi sa pristicima.

Pored vocnih kiselina,fluid sadrzi glicerin i ekstrakt hamamelisa - americka lijeska ( za vise informacija ).

Providno zelene boje,gelaste teksture,ali nesto rjedje nego sto to biva kod gelastih tekstura.Prijatnog mirisa zelene jabuke koji se ne zadrazva dugo na licu.

Sama bocica izgleda zaista zanimljivo i ima pumpicu tako da je doziranje istoga dosta lakse i sadrzi 50 ml proizvoda.



Kako koristiti fluid?

Na pakiranju je naznaceno da se fluid koristi ujutro na ocisceno lice,vrat i dekolte.Medjutim,ja ga licno koristim prije nanosenja podloge,bilo to ujutro ili uvece,da bi dobila matt efekat.
Nanosim ga tako sto na prethodno ocisceno lice fluid nanesem na celo,nos,bradu i  na dio ispod ociju gdje imam prosirene pore tako sto ga prvo utapkavam,a zatim ostatak razmazem preko cijelog lica.Sacekam par minuta da upije i nakon toga nanosim podlogu.Podloga se jako lijepo i ravnomjerno nanosi nakon fluida,dosta lijepo se veze za fluid i bez obzira koju podlogu stavim imam predivan matt efekat koji traje dosta duze nego uobicajeno.Ono sto vam ne preporucujem jeste da ga stavljate blizu ociju.Kontakt sa ocima svakako izbjegavajte.

Pazite na kolicinu koju nanosite.Meni je dovoljna pumpica da fluid pokrije cijelo lice.Ukoliko pretjerate ostavit ce vam ljepljivi sloj na licu.

Ono sto sam primjetila od kada koristim fluid jeste da mi je lice dosta mekse,njeznije na dodir,dosta manje se masti i kada imam i kada nemam sminku.




50 ml proizvoda dobijate za cijenu od oko 5,00 KM i svakako ga smatram vrijednim vase paznje.


Do iduceg citanja :* :*

4 komentari

Buduci da imam uzasno masnu T-zonu mogla bih ovo isprobati :)
Hvala za recenziju, super je :)

REPLY

Javi utiske ako isprobas...Hvala ti mnogo :*

REPLY

Ja se borim sa svojom T zonom, nazalost ovaj proizvod jos nije stigao u moj DM.

REPLY

Ni ja u mom dmu još nisam vidjela ovo, valjda brzo stigne :)
Novi post na : http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-true-color-perfectly-matte.html

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates