18. listopada 2015.

Sredina oktobra je prosla pa se mozda malo cini kasno za post o proslomjesecnim favoritima,ali on vec duze stoji natipkan samo sam trebala slobodnog vremena da ga doradim i izbacim...

Nemam obicaj iz mjeseca u mjesec predstavljati favorite jer cesto se desava da nista novo nisam koristila te bi se proizvodi ponavljali.Mislim da sam neke od proizvoda vec spominjala,pa cete pored svakog koji jesam imati link za cijelu recenziju,neki cekaju svoju recenziju jako strpljivo.

Ovaj put imam dosta dekorative sto misim da ce vam se svidjeti,a sve je u tonu jeseni,jer kako je ona usla na velika vrata tako su se i odredjeni dekorativni proizvodi vratili  skupa s njom.



Krenuti cu s ruzevima jer je ovo period godine kad ih nosim svaki dan u svim varijantama,nekako me jesen uvijek asociraa na ruzeve.Tamni ruzevi su moj zastitni znak u ovo doba godine,bez svega se moze,,ali bez njih ne.Tako imam 5 ruzeva i 1 balzam u boji i svi su iz Avona osim jednog koji je iz Farmasija...

Untamed Heart (recenzija: klik )*


Farmasi elegant lipstick 10 (recenzija: klik )*


BERRY BRIGHT (recenzija:klik )*


Tender (recenzija: klik )*


ROSE BOUQUET (recenzija: klik )*


REVIVING RASPBERRY BALZAM U BOJI



 Kako se ruzevi prilagodjavaju jesenjim bojama,tako i jarke boje na noktima padaju u zaborav (barem kod mene) i tako se mojoj kolekciji prikljucilo par novih malisana.O kvaliteti istih necu ni da pricam jer vec i vrapci na grani znaju da za 2-3 KM (sto je cijena Essence lakova) i nekih 5-6 KM (cijena Catrice lakova) dobijete neprevazidjeni kvalitet..ja ih naprosto obozavam jer traju po 10 dana i vise...
 Malisa u sivom pakovanju je top coat koji sam kupila jer nije bilo Essence kombinacije (base i top coat) koja daje izgled geliranih noktiju duze vrijeme (sada ima i top coat vise nija pakovan u metalik sivu bocicu vec u providnu) ja sam morala kupiti neki top coat i tako je izbor pao na ovaj better than gel nails i definitivno je tako..mislim da vise nikada necu kupiti one dvije bocice kad ova posao radi jednako,ako ne i bolje...

52 AMAZED BY YOU




10 TRUE LOVE


03 POWDERY NUDE


01 POWDERY ROSE


26 RASPBERRYFIELDS FOREVER


TOP COAT BTGN


Zatim se u favoritima nasao predivni,topli parfem HEAT KISSED by Beyonce koji sam dobila od dragog za godisnjicu.

Uh,nasao i jedan proizvod koji nikada nisam ocekivala u favoritima,a to je Farmasi Perfect Volumizing maskara* sa gumenom cekticom.Gumene cetkice ne volim jer imaju uvijek viska proizvoda na sebi i uvijek mi slijepe trepavice dok s ovom to nije bio slucaj.Savrseno ih rasceslja,dadne im volumen i moje trepavice izgledaju poput umjetnih.Uskoro ide recenzija.


Miris vanilije ne volim uopste,ali ovo uopste ne mirise na vaniliju kao proizvodi od vanilije inace.Brzo se upija i nakon 10 minuta bilo koji karmin moze preko njega,usne savrseno hidrira i hrani jedina mana mu je sto se aplicira na usne prstima pa ga ne mozete stavljati u bilo kojem trenutku.

NIJANSA OLOVKE: 040 Don't Let Me Brow'n 

NIJANSA BROWDEFINER-A: 010 James Blonde

 Kada su obrve u pitanju one su moja najslabija tacka jer su uzasno svijetle i uzasno rijetke i sve sto sam do sada probala nije mi odgovaralo u smislu teksture i boje...
Mojim patnjama je dosao kraj kada sam slucajno naisla na dva Catrice proizvoda za obrve koji su me preporodili.Browdefiner je nesto poput tusa za obrve i s njim napravim "okvir" na svojim obrvama tako sto pratim njihovi prirodnu liniju i zatim samo lagano popunim Catrice olovkom koja je savrseno mekana i savrseno tvrda u isto vrijeme,salim se...Ne razljepljuje mi se po obrvama,a opet nije tvrda da ne ostavlja nista ili pak one tackice od pokusaja nanosenja vec jednostavno i lijepo popuni obrve.Zatim druga stvar koju obozavam kod ove olovke je sto je hladna jer meni tople boje uopste ne stoje.Smedja sa sivim u podtonu dok je browdefiner vise topliji pa kad se pomijesaju dadnu savrsenu prirodnu boju...



  

LIJEVO: olovka                                                    DESNO: browdefiner








Dvije Sleek palete sam kupila kod Selme na blog sale-u i moj favorit je definitivno VINTAGE ROMANCE 141 paleta koju gotovo svakodnevno koristim...Druga paleta je iz LE SHOWSTOPPERS i nisam nesto posebno odusevljena,ali recenzije idu uskoro..





I za kraj su tu Essence olovke,cak sam uspijela pronaci i 06 SATIN MAUVE i ja sam prezadovoljna s njima,cak i sa novom verzijom,meni su zaista odlicne..za cijenu od 2,15 KM sam sigurna na bolje necete naci..





Ovaj put sam favorite odlucila vise predstaviti slikama nego rijecima jer sam o nekima vec pisala,a neke uskoro ocekuje posebna recenzija tako da cete o svemu moci procitati koju rijec vise,a da mi nisu odgovarali i da ne mislim da su odlcini ne bi se nasli u ovom postu.

Kako vam se dopadaju moji favoriti?Imamo li nesto slicno ili isto? Do iduceg citanja :* :*

 

*PR PROIZVOD

11 komentari

Predivni su favoriti, evo pokušavam nešto izdvojiti ali ne mogu jer mi je sve divno :)

REPLY

Jaoo hvala ti mnogo...drago mi je da ti se dopadaju.. :)

REPLY

Odlicni favoriti ;). Koji lak nosis na noktima? Predivan je,i lak i nokti :D

REPLY
Administrator je uklonio komentar.

Svasta lijepog imas :D Prvi lak mi djeluje fantastican, slikaj nam ga na djelu :D
Mislim da nema zenske osobe koja je probala essence olovke a da nije odusevljena :D Posebno s obzirom na cijenu :D

REPLY

01 POWDERY ROSE je na noktima u 3 sloja jer je drugacije presvijetal...hvala ti mnogo...

REPLY

52 AMAZED BY YOU je odlican...budem ga slikala na noktima dok uhvatim svijetlo kako treba...drago mi je da ti se svasta nesto svidja :*

REPLY

Essence lakovi i olovke za usta su ljubav. :D
Odlicno izgleda sve.

REPLY

Po meni su ovo definitivno najbolji Essence proizvodi....Hvala...

REPLY

Karmini i lakovi mi se svi odreda dopadaju, ali nokti su ti preprelijepi. :D

REPLY

Drago mi je da ti se dopadada moj izbor,hvala ti za nokte :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates