25. listopada 2015.


Ovaj lak vec jako,jako dugo imam u svojoj kolekciji,dobila sam ga iz Avona mozda nekad pocetkom ove godine i jednom sam ga koristila i nije mi se svidio,a ako me sad pitate zasto,e pa ne znam ni sama..


Kako sam u posljednjih mjesec dana konstantno koristila crvene,bordo,ljubicaste i smedje nijanse pomalo mi je dosadilo te sam se zarovila u svoje lakove (kojih imam sigurno 200+) da nadjem nesto drugacije i bas sam nasla...

Tamno,tamno plavi lak koji skoro ide na crno sa sitnim sljokicama koje kada se nalakira nisu uopce napadne i izgedaju skroz suptilno.
S obzirom da je gel finish teksturom je gusci,ali kada bih ga uporedila sa Essence gel lakovima,tekstura mu je za nijansu laksa.
Ima usku cetkicu sto mi bas i nije najdraze,ali opet se vrlo jednostavno nanosi i sa jednim slojem imate potpunu pokrivenost i mislim da je jedan sloj sasvim dovoljan.Na slici ispod mozete vidjeti intenzitet boje u samo jednom sloju.



Lak je dosta postojan,na mojim noktima je 9-ti dan i samo je se na vrhovima boja malo izgubila,ali uopce nisam to primjetila dok nisam vidjela na slikama.





*PR proizvod


Volite li gel finish lakove iz Avona?Pisite mi... Do iduceg citanja :* :*

5 komentari

Predivan je, a toliko traje jer imaš zdrave nokte :) Moji su trenutno kratki i lakiram ih samo crvenim lakom :)

REPLY

Kako je lijepa bojaaaaa...a kako su ti tek nokti dobriiii...aaaaaaaaa...Ja ovakve boje izbjegavam jer ih mrzim skidati s noktiju...nokti mi odtanu tamni pa me to bas nervira :D Ali prelijepo izgledaju...Slike sve bolje! :)

REPLY

s ovim nema problema,upravo sam ga skinulaa...em sto je taman em sto je sljokicav,a nikakvih problema,ide glatko... hvalaa Majdoooo :*

REPLY

Prelepo izgleda, a i tebi odlicno stoji. :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates