28. listopada 2015.

Za pocetak moram da s vama podijelim svoju srecu sto je vani prava jesen u punom svom sjaju i svojim bojama i bez kise.Ovih dana naprosto uzivam iako sam pretrpana obavezama,ali moje raspolozenje mozete vidjeti i na mojim slikama,tako da nekoliko prethodnih i nekoliko narednih postova ce biti prepuni jeseni...


 Upoznate ste sa suradnjom Farmasija i blogerica tako da necu ponovno pisati o tome.Maskara je drugi proizvod koji sam ja testirala nakon dugog razmisljanja jer je cetkica gumena,a takve cetkice moje trepavice uvijek slijepe.


Ova maskara kako sam vec rekla ima gumenu cetkicu koja nije slijepila moje trepavice i to je odmah ogroman plus.Savrseno ih rasceslja,trepavice vizuelno ucini guscima i odlicno ih uvije.Kakva je kod "izvlacenja" trepavica ne mogu da kazem jer ja imam prirodno duge trepavice.Ali mislim da bi djevojkama kojima je potrebno da maskara trepavice ucini vizuelno duzima odlicno radila posao.


Na cetkici ne ostaje visak proizvoda jer maskara nije previse tecna sto ja licno volim.Jako dobro je pigmentovana i ukoliko volite jako tamne trepavice mislim da ce vam se svidjeti,meni jeste.Ne trusi se nakon visesatnog nosenja i vrlo lako se uklanja s ociju u par poteza i nece ostavljati crne tragove nakon umivanja sto je ja mislim najgora stvar kod jedne maskare,barem meni.Mrzim kad oci terorisem prilikom skidanja make up-a kako bi ukolonila maskaru i sve one tvrdoglave ostatke.



Ja sam jako zadovoljna ovom maskarom i mislim da bi trebale obratiti paznju na nju ukoliko ste u mogucnosti naruciti Farmasi proizvode.

Jeste li probale ovu maskaru ili neku drugu iz Farmasija?Pisite mi.. Do iduceg citanja :* :*

*PR proizvod

4 komentari

Nisam je probala, dopada mi se kako cetkica izgleda. :)

REPLY

Zaista je cetkica super,ukoliko imas priliku isprobaj je!

REPLY

Meni je cetkica super :) Vidim da su dostupni i kod nas u Srbiji tako da cu je nekad sigurno isprobati :)

REPLY

Obavezno,zaista je super...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates