24. listopada 2015.

Kad je prije nekog vremena Esseence najavio svoje novitete za jesen-zimu 2015. godine najvise su me zaintrigirali njihovi tekuci ruzevi,jednostavno padam na ruzeve...

 Izbacili su 6 nijansi ruzeva i meni se svidjaju samo dvije 02 beauty secret o kojoj vam danas pisem i
06 make a statement koje nazalost nema na stanju ni u CM - ovima u mom gradu,a u DM nisu ni dosli...

Iz Essence-a porucuju: 2u1. inovativna formula tekućeg ruža za usne ujedinjuje najbolje od dva profesionalca kombiniranjem pokrivenosti ruž za usne i  sjaja sjajila za usne.  pakiranje također naglašava svoje duo karakteristike: super pakiranje sjajila za usne s praktičnim aplikatorom ruža za usne. apsolutno očaravajući!


Pakovanje je divno i svatko ko ga je prvi put vidio je pomislio da je rijec o pravom ruzu jer unutrasnji dio bocice u kojem je ruz je u obliku ruza te se zbog toga vrlo lako mozete na prvi pogled i prevariti.Pakovanje je klasicno za sjajeve za usne,bocica sa cepom na kojem se nalazi aplikator bas poput aplikatora na sjajevima.



 Miris im je divan,slatkast i bez obzira sto se nakon nanosenja ne zadrava volim kad mi neki proizvod za usne divno mirise jer je odma ukusniji :$ 



 Tekstura ruza je dosta gusta,usudila bih se reci bogata,ali je meni i dosta teska na usnama,nemam onaj osjecaj da usna klizi jedna preko druge nego negdje na pola zapnu (razumijete sto zelim reci?)
Ja ga koristim bez obzira na to svakodnevno jer je vrlo praktican i jednostavno se nanosi i kad sam u zurbi (sto je gotovo svako jutro) doslovno ga u hodu nanesem i ne moram se razmisljat kakav mi je make up jer odlicno pristaje uz sve varijante.Ukoliko imam vremena sto je jako rijetko onda se potrudim pa prije nanosenja ruza stavim Esseence olovku za usne 06 satin mauve preko cijelih usana i lagano sa manje proizvoda predjem preko olovke i savrsena kombinacija je tu..



 Postojanost mu nije jaca strana,dosta brzo se skida posebno bez olovke,ali meni ne pretstavlja problem,a kada je preko olovke nesto duze traje.Ne uvlaci se u pore na usnama sto je veliki plus i necete imati onaj neuredni izgled prilikom brisanja ruza s usana jer se skida ravnomjerno i najlaksi nacin da primjetite da je spao je da su vam se usne osusile...





Boja ruza pod blicem:




Na usnama:


sa olovkom

bez olovke



Bez obzira na tezu strukturu i ne bas zavidnu trajnost ja sam zaista zadovoljna ruzem i koristim ga non stop,mislim da za cijenu cca 5 KM necete naci nesto ovoga tipa,a opet jako dobre kvalitete..Jeste li probale Esseence tekuce ruzeve? Do iduceg citanja :*






12 komentari

Autor je uklonio komentar.

Sve sam se nadala da ce ovi ruzevi biti poput lip cream ruzeva koje je Essence davno nekad imao...Ali sjajevima i nisam bas odusevljena...Mada je ova bija divna...
Odlicne slike!

REPLY

I ja sam iskreno ocekivala kremastiju teksturu,koja ce ici vise na mat finish,ali eto ja sam zadovoljna i s ovim zaista mada mislim da je moglo se maloo vise truda uloziti u teksturu,a i same nijanse,vecinom su mi neke ljetne tipa 01 koja je skorz baby pink ili 04 koja je onako izmedju neke ciklama/fuksija/crvene...ocekivala sam tamnije nijanse dosta...

REPLY

Okej mi izgleda u odnosu na tu cenu. Mozda bi mogao i bolji da bude , ali zato njihove olovke za usne su perfektne. :)

REPLY

Jest OK,ali mislim da su se mogliii malooo vise potruditi oko teksture,da je barem maloo remastija,ali sve u svemu solidan je...o olovkama je vise suvisno i raspravljati koliko su dobre...

REPLY

Baš sam danas bila u CM-u i onako na ruci mi je bio ljepljiv pod prstima, što me automatski odbija kod tečnih ruževa, sjajila. Ne znam da li je do testera. Boje su savršene. Ali vjerovatno ću ga kupiti, da vidim kako se ponaša na usnama, ne žalim 5 KM :D

REPLY

Nisam probala ali čitajući po blogovima čine mi se ljepšim i boljim od catrice ruževa. Ovu nijansu bih kupila jer je divna :)

REPLY

Jest ljepljiv,ali nije toliko puno kao sjajevi nekad,dosta manje..ma isplati se kupiti ga pa makar da ga nosis u torbi kao prvu pomoc...

REPLY

Kupi,kupi,neces se pokajati...

REPLY

Boja je predivna :) super je to sto mirise :D i ja obozavam proizvode koji lepo mirisu :D

REPLY

Boja je fenomenana,prava nude nijansa,onako za svaki dan....aa ja padam na mirise definitivno,naglasila sam,svi proizvodi za usne koji lijepo mirisu su i ukusni :D :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates