8. listopada 2015.


Ne pamtim kad sam izbacila recenziju dekorativnog proizvoda (ne racunamo one grupne sa konstatacijom valja-ne valja).

 Zato vam danas prenosim svoje dojmove o Balea pilingu za lice sa osvjezavajucim mirisom maline.

Svi znamo sto je to piling i koliko je on bitan.Takodjer znamo i da svaki piling treba prilagoditi svom tipu kozu i potrebama koze.
Iskreno,sretnija bih bila kada bi mogla upotrijebiti malo grublji piling jer ponekad imam osjecaj da mi bas to treba kozi lica,ali s obzirom koliko mi je lice osjetljivo to je nemoguce.Vecina pilinga koje sam probala izazivala mi je iritacije i crvenilo te mi je koza na obrazima doslovno pucala i sanacije su bile duge.

Ovaj piling je namijenjen svim tipovima koze,a ja licno nisam ljubitelj proizvoda koji kao mogu da djeluju jednako i na izrazito masnoj i u isto vrijeme na izrazito suhoj kozi,mislim da je nemoguce da jedan isti proizvod zadovolji dva u potpunosti razlicita tipa koze.Takodjer je namijenjen za primjenu svaki dan,ujutro i uvece sto mislim da je pretjerano,ali opet kazem da svi znamo najbolje koje su to potrebe nase koze i koliko nam je odredjenog tipa njege potrebno.Ja recimo ne smijem pretjerat sa hidratacijom i svaku trecu vece ne stavljam kremu na lice.

Vec sam spomenula kako mi vecina pilinga izazove iritacije na kozi jer su mi grubi,a ovaj je apsolutna suprotnost.Iskreno bih ga preporucila svima sa osjetljivom kozom,kozom koja je umjereno suha te masnokozcima.Piling mi nije izazvao nikakve iritacije ni isusivanje,a mislim da je razlog tome sto ima dosta sitne granulice koje ne deru kozu prilikom koristenja istih.
Gelaste je teksture sto je i normalno za jedan piling. 
Koristim ga svaku trecu vece,odnosno bas tu vece kad preskacem kremu kako bi mi koza lica bila spremna za naredne dane.Takvim postupkom sprijecavam bubuljice te prekomjerno lucenje sebuma i za sada mi odlicno uspijeva.
Volim osjecaj cistoce koze lica nakon pilinga,a to sve upotpuni predivan miris maline.

 SASTAV:



Jeste li probale Balea piling od maline?Koja su vasa iskustva?Imate li mozda jos neki dobar piling za osjetljivu kozu?Do iduceg citanja :*

7 komentari

Ja sam ga kupila u septembru, ali ga jos uvek nisam isprobala. Dobro je da je tebi odgovarao, nadam se da ce i meni odgovarati,ja imam suvu kozu, a inace bas volim pilinge. :)

REPLY

Nisam ga probala, mada drugarica mi je preporucila bas pre par dana jer ona koristi i odlican joj je. :)

REPLY

Citam bas dosta pozitivnih kritika o ovoj umivalici i zelim je ali sve nesto uzecu je i nikada ne zavrsi u mojojj koripi :/

REPLY

I ja ga koristim vec nekoliko mjeseci i bas sam zadovoljna :)

REPLY

Citala sam dosta recenzija za ovaj piling i imam namjeru da ga kupim.Javim vas utiske :D

REPLY

Predivan je i blag,a takav mi treba...

REPLY

Vazi...obavezno javi utiske :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates