27. ožujka 2015.



Ćao,ćao ljepotice moje dugo nisam pisala post o favoritima jer sam koristila dosta dugo iste proizvode tako da nije bilo svrhe iz mjeseca u mjesec da se ponavljam.

U prethodna dva mjeseca skupilo se mnogo novih proizvoda koji su vrijedni pomena te sam se stoga odlučila podijeliti ih s vama.

Krenuti ću od proizvoda za lice...

1. Garnier Essentialis hidratantna krema za normalnu i mješovitu kožu s ekstraktom čička poznatog po matirajućem svojstvu,o njoj nešto više možete pročitati klikom ovdje.
Sigurno ću je koristiti još dugo jer me oborila s nogu.


2. Avon calming effect mattifying foundation je prvi proizvod ovog tipa s kojim sam se kockala,bolje rečeno birala na sreću i sreća me poslužila.Nakon 2-3 recenzije pročitane odlučila sam se za nijansu Almond te nakon izvršene narudžbe na blogu Make up Arena sam ponovno gledala nijanse te mi se učinila dosta tamna,ali na sreću kada je stigao ipak je nijansa bila odgovarajuća.Ukoliko želite nešto više da saznate o ovom ljepotanu,pišite mi.




3. Ovo mjesto dijele dva proizvoda,Essence duo blush iz LE like an unforgettable kiss i Avon ideal luminous blush* koje za dnevnu varijantu koristim kombinovano dok u večernjoj posežem sama za iluminous blus od Avona.Essence rumenilo je u nijansi 01 nothing but lovestoned,a Avon rumenilo u nijansi havenly pink i o njemu nešto više možete pročitati klikom ovdje
Essence rumenilo ima jako slabu pigmentaciju i samostalno je gotovo neprimjetan,a ja ipak volim kad se rumenilo primjeti,ali u kombinaciji sa havenly pink je jako koristan jer ga malo ublaži.

                   


4. I posljednji proizvod na ovoj listi je Catrice sunglow shimmering bronzing powder koji sam dobila od kompanije Ovnak d.o.o. još krajem prošle godine,ali ga nisam koristila jer zimi volim svoj svijetli ten,a kako nam je proljeće tu i sve više i više sunca volim licu dodati malo boje pomoću ovok malog čuda.Generalno nikada prije nisam koristila bronzere i zaista ni sama ne shvatam zašto,o njemu ćete uskoro moći više čitati u nekom od narednih postova.


010 shimmering bronze

Proizvodi za oči...

1. Hello autumn Essence paleta sjena (01 walk in the park) je LE koja se kod nas pojavila u novembru prošle godine i jako brzo se rasprodala tako da sam sve do nedavno bila oštećena za ovu ljepoticu.Obožavam ove nijanse,koristim ih u gotovo svim prilikama i otkako je stigla sve su ostale palete manje više zanemarene...



2.Avon true color quad paletica* u nijansi vintage amnesia je stvorila poseban odnos samnom.Iako ne volim roze nijanse na svojim plavim očima,za ovom rado posežem,ima ono nešto u sebi...O njoj nešto više možete čitati klikom ovdje



3.Avon super shock maskara sa debelom,gumenom četkicom koja savršeno rasčešlja moje duge i guste trepavice i pri tome ih ne uljepi.Lako se uklanja s očiju.Meni više ne treba.



Proizvodi za usne...

1.Blistex MedPlus balzam je toliko dobra stvar koja me je u potpunosti riješila neprijatnih ispucanih usana.



2. Flormar supermatte (211) crveni ruž i ova nijansa je za mene definicija crvenog ruža.




3.Avon true color ruž za usne (pink dream)* sam gotovo potrošila jet ga koristim apsolutno svaki dan,a o njemu nešto više pročitajte klikom ovdje


3. Essence olovke za usne su potpuno otkriće kada su olovke u pitanju,za 2 km dobijete vrlo kvalitetan proizvod,moje su u nijansi  14. Femme fatale*,15.  Honey berry,07. Cute pink i najčešće ih koristim samostalno...


Proizvodi za nokte....


1. Eveline lak za nokte( 913) i Essence nail candies (soda pop and candy shop) i važno je napomenuti da miriše na jagodu.Za lakove nemam ništa posebno izdvojiti,nijanse su presudne.




2.Avon tretman protiv listanja noktiju vrlo učinkovit,koristim ga kao bazni lak umjesto Eveline tretmana.




I to bi bilo to...kako vam se čine moji favoriti?Ukoliko vas neki proizvod posebno zanima,pišite mi...Do idućeg čitanja :*




8 komentari

Taj Eveline lak i ja imam, baš je divan:) sviđaju mi se tvoji nokti :)

REPLY

Essence olovke i senke iz avona su totalni hit, neverovatno su dobre.

REPLY

Jesu,jesu slazem se :)

REPLY

Divan,divan :)) hvalaaa ti mnogoo :)

REPLY

Obožavam ovu Avon maskaru :D Odlična je stvarno.

REPLY

Nakon ove sam se malo zanijela i narucila dvije jos,avon wings i narandzastu s onom cudnom cetkicom ne znam tacan naziv,pa s njom nesto i nisam odusevljena :)

REPLY

Jako lijepi favoriti ;)
Najviše mi se sviđaju rumenila, a i bronzer mi se čini dobar iako se još ne usudim nositi bronzere :D

REPLY

Super post! Bas mi se dopadaju Avon I Essence rumenila posto ja uvek koristim roze nijanse :)

sparklygoddess.blogspot.com

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates