3. ožujka 2015.

U posljednje vrijeme sam jako kratka s vremenom zbog obavez oko faxa pa ću vam često izbaciti po 2-3 posta u jednom danu.Danas vam donosim priču o predivnom rumenilu iz Avona...



Ideal Luminous rumenilo u predivnoj rozoj Heavenly pink nijansi nalazi se u običajenom crnom pakovanju od čvrste plastike uz dodatak predivnih rozih i srebrenkastih cvjetova što ga čini apsolutno girly.S unutarnje strane poklopca nalazi se ogledalo,a uz sve to dođe i četkica koju još uvijek nisam ni izvukla iz najlona.

PRIRODNO SVIJETLO

Havenly pink u potpunosti odgovara predivnoj rozoj nijansi,hladnog podtona.Lično obožavam roza rumenila jer s njima nema greške,mišljenja sam da pristaju svima.Nijanse kao što je ova licu daju svjež izgled pa ukoliko ste u potrazi za rumenilom (ja uvijek jesam) imate moju toplu preporuku.

SA BLICEM



Svilenkasta tekstura sa mat završetkom,jednostavno blendanje,a za moj ukus malo više pigmentovano i vrlo lako pretjeram što mi se i dogodilo prilikom prvog nanošenja mada sam kod djevojaka čitala da su ga okarakterisale sa srednjom pigmentovanošću.

Ponosna sam vlasnica mnogo rumenila koja dijelim na dnevna i večernja i nikako ih ne koristim u obje varijante,ali ovo definitivno odgovara svakoj vrsti make up looka.Suptilno i nježno za dnevnu varijantu ukoliko ga uzimate samo na vrh četkice.Romantično i upečatljivo ukoliko si date slobode i nanesete ga u malo većoj količini i pri tome lijepo izblendate.

I kako je svima vrlo poznato da rumenilo ide na jagodice,a moje jagodice se nalaze u suhoj zoni lica rumenilo traje dok ga ja ne uklonim,ali s obzirom da je mat vjerujem da ni na skroz masnom licu neće trajati kratko posebno ukoliko podogu setujete puderom u kamenu.


Dopada li vam se Avonov novitet ovoga proljeća?U katalogu 04/2015. nalazi se na sniženju i umjesto 20 KM platit ćete ga samo 11,50 KM...Probale,imate namjeru? Do idućeg čitanja :* :*



*PR proizvod

8 komentari

Super je rumenilo, baš sam čitala recenzije i po drugim blogovima svi ga vole. Nemam ni jedno Avonovo, a mislim da bi ovo bilo idealno :D

REPLY

Ja do nedavno nisam imala nista Avonovo,sad sam zaludjena,cekam pola narudzbe koja nije stigla prosli put plus novu jos jednu narudzbu i skroz sam uzbudjena :))

REPLY

Nisam ga probala, ali mi se svidja... :D mogala bih ga naruciti...

REPLY

Imas ga na snizenju u katalogu 04/2015 :) mene je odusevio,zaista :)

REPLY

imam, volim, divno mi je :)

REPLY

Slazem se,slazem se,slazem see :)

REPLY

Divno mi je ovo rumenilo :-D

REPLY

Avonov pun pogodak :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates