7. ožujka 2015.

Ljepote moje,današnje zvijezde posta su tri predivne nove nijanse Ultra Color ruževa iz Avon.

Kad nam se proljeće nađe pred vratima skoro sve kozmetičke kompanije uvedu po neki novitet u svoj asortiman.Avon nam je ovog proljeća prestavio niz noviteta o kojima ste mogle čitati na mnogim blogovima,a među njima su i tri nove nijanse ultra color ruževa koje su za mene pun pogodak jer su sve boje "moje".

PINK DREAM

Svijetlo roza sedefasta nijansa koju bukvalno ne skidam s usana od kad je prispjela u moje vlasništvo,odgovara svim prilikama,a posebno onda kad sam u žurbi,a želim nešto na usnama,a da nije labelo.

BERRY BRIGHT

Za mene je ovo pink nijansa s crvenim podtonom,iskrena budem najslabije sam je koristila jer ovakve nijanse kod mene spadaju u sunčane dane,a samih sunčanih dana je bilo jako malo,tako da njegovih 5 minuta ubrzo dolazi.


WINE BERRY 

Za mene je ovo smeđe i uvijek sam bježala od takvih ruževa,ali ovaj sam odlučia dostojanstveno isprobati i oduševila se,zaista mi pristaje,do duše kad ga nanesem u samo jednom sloju pa dobijem nijansu nešto malo tamniju od svojih usana.



Sve tri nijanse dolaze u predivnoj crnoj plastici koja na sebi ima srebrne cvjetiće.Veliki plus samog pakiranja jeste providni dio na poklopcu koji omogućava jednostavan uvid u nijansu što je meni posebno drago jer ne volim okretati ruževe da stoje na poklopcu kako bi mi naziv nijanse bio dostupniji pa dok pronađem ruž koji tražim,a posebno ako imam više od 2-3 s istim pakiranjem to je haos.

Ono što je također karakteritično za sve tri ruža je kremasta tekstura,solidna pigmentacija,ruževe je vrlo lako nadograđivati stavljanjem 2-3 sloja koji dodatno neće otežati usne,moram priznati da je berry bright nijansa najbolje pigmentovana, pa samim tim i njena trajnost je nešto duža nego kod ostalih.Kad je riječ o trajnosti nigdje nisam mogla naći podatak koliko Avon garantuje njihovu postojanost što mi je skroz pošteno,zašto obećavati nešto što nije?S obzirom na kremastu teksturu ja i nisam očekivala neku trajnost,2-3 sata koliko mi ruž stoji na usnama prije popravke je sasvim solidno jer uvijek ruž nanosim u samo jednom sloju tako da mi ni popravka ni sama mala trajnost nisu problem.
Tri predivne nijanse za svaku damu su dostupne u katalogu 04/2015. pa ukoliko još niste obavezno poručujte.


1.pink dream
2.wine berry
3.berry bright
PRIRODNO SVIJETLO


1.berry bright
2.wine berry
3.pink dream
SA BLICEM


Kako vam se dopadaju nove nijanse?Jeste li probale ove ili neke druge?Do idućeg čitanja :* :*

10 komentari

Svaka mi se od ovih boja svidja!!! :D Ovo je pun pogodak! XD

REPLY

Svaka je lijepa na svoj nacin,ali moj favorit je pink dream :)

REPLY

Dopadaju mi se sva tri, možda wine berry za veče, a pink dream za dan definitivno :) Ja ih imam gomilu, mahom su nude i roze nijanse u pitanju, i sve da uradim review na blogu, a nikako, uvek se nadje nešto drugo i zaboravim. :)
Ali zaista su ruževi kvalitetni.

REPLY

Wine Berry mi je najljepša :-)

REPLY

Divne nijanse! Berry bright djeluje baš odlično!

REPLY

Meni je najljepši wine berry, pošto sam fan crvenih ruževa. Čak sam i ja skoro napravila sličan post na temu AVON ruževa :D super su mi ovakvi postovi Pozzz

http://milasindinka.blogspot.com

REPLY

Ja nikako ne mogu pronaci nude ruz da mi se bas dopada,imam nekoliko,ali nisu opet pun pogodak.Pink dream sam skoro potrosila,ne skidam ga s usana. :)

REPLY

Meni je ipak na trecem mjestu,ali mi se dopada :)

REPLY

Berry bright je cekao sunce i svojih 5 minuta :) kojih je i dobio :)

REPLY

Ja isto volim crvene ruzeve,ali meni je wine berry vise smedjkast :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates